اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 آبان 1391 / کد مطلب: 4192 / نظرات: 1


مراسم جشن غدیر سادات علوی روستای کیذقان


حسین پور/بمناسبت عيد غدير عيد اکمال دين واتمام نعمت جشن بزرگ غدير در حسينيه روستاي کيذقان با حضور امام جمعه ششتمد برگزار گردید.
 حجه الاسلام والمسلمين ثباتي مقدم در جمع سادات علوي گفت: در جشن غدیر و در جمع سادات علوی بایستی از فضائل منحصر به فرد حضرت علی (ع) سخن گفت البته هر چند که از دریای فضائل امیرالمؤمنین در مجال کوتاه سخن گفتن کار آسانی نیست.
وی افزود: حضرت علی(ع)جامع همه خوبيها وزيباييهاست که یکی از این زیبائی ها ، زيبايي ولادت است که حضرت علی(ع) درکعبه تولد یافت که تا کنون برای هیچ فردی اینچنین اتفاقی نیفتاده است.
ثباتی مقدم افزود: دومین زیبائی امیرالمؤمنین(ع) نام زیبا ایشان است که نام علي برگرفته از نام علي اعلي می باشد.
امام جمعه ششتمد گفت: زيبایی دیگر امیر مؤمنان زیبائی استاد است که پيامبر رحمت(ص) بهترین معلم تاریخ استاد حضرت علی(ع) بوده اند.
وی افزود: یکی دیگر از زیبائی های حضرت امیر(ع) زیبائی ايثار است که با خوابيدن در بستر پيامبرص در ليله المبيت این رخداد بوجود آمد و دیگری زيبایی تربيت فرزنداني چون حسن وحسين (ع) و زينب و ام کلثوم(س) است.
حجه الاسلام ثباتی مقدم اضافه کرد: زيباترين صبر به جهت حفظ اسلام ، زيباترين اخلاص که آن بزرگوار مظهر اخلاص بود و زیباترین يادگار یعنی نهج البلاغه از دیگر زیبائی های حضرت علی (ع) بود.
ودر پايان این مراسم که به همت کانون مسجد و پایگاههای بسیج روستای کیذقان برگزار گردید به سادات علوي هدایایی اهدا گرديد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


محمدامین اکبری | ايميل
قدردانی بااحترام اززحمات همکار پرتلاشم.
ای کاش چندتا عکس هم میزاشتی.