اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 آبان 1391 / کد مطلب: 4181 / نظرات: 0

مردم و مسوولان سبزوار:


مردم در 13 آبان دشمنان اسلام ،انقلاب و نظام را مایوس می کنند


مردم در 13 آبان دشمنان اسلام انقلاب و نظام را مایوس می کنند

 شماری از مردم و اعضای شورای اسلامی سبزوار گفتند: با حضور گسترده خود در راهپیمایی به مناسبت 13 آبان ، یکبار دیگر دشمنان اسلام ،انقلاب و نظام را مایوس خواهیم کرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا آنان روز پنجشنبه در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفت و گو با ایرنا افزودند: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی ، مردم از آرمان های انقلاب دست بر نمی دارند و پیروز انقلاب و رهبری هستند.

یک روستایی در این مورد گفت: مردم انقلابی کشور ما با آگاهی از اهداف شوم دشمن در مقابل این فشارها می ایستند و از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنند.

حسن محمدی افزود: باید در مناسبت های مختلفی نظیر یوم الله 22 بهمن ، 13 آبان ، روز قدس و غیره شرکت گسترده داشته باشیم تا دشمنان اسلام و انقلاب و نظام را مایوس کنیم .

علی قزی عضو شورای روستای قز سبزوار به محاصره اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت :تحریم ها چیز تازه ای نیست و مردم در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی اظهار داشت : امروز با وجود همه فشارهای دشمنان ، از وضعیت خوبی برخوردار هستیم و قطعاً با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری از این دوران نیز عبور خواهیم کرد.

رمضانعلی قزی دهیار این روستا هم گفت : فشارهای اقتصادی دشمنان نمی تواند اعتقادات مردم مومن و انقلابی ما را تهدید کند ، زیرا مردم بویژه روستائیان به زندگی با قناعت و سخت کوشی عادت دارند.

وی افزود : مردم روستای قز در اکثر مناسبت ها شرکت فعال داشته اند و در روز 13 آبان امسال نیز در حد توان ، نقش خود را در این مراسم ملی ایفا خواهند کرد.

اعظم دادپور دهیار روستای دهنه سنگ کلیدر سبزوار هم گفت : مردم ما در دوره های مختلف ثابت کرده اند ، هرچه تحریم ها و فشارهای اقتصادی بیشتر شود ، بیشتر در پیروی از مسیر انقلاب و اطاعت از رهبری با یکدیگر متحد و منسجم می شوند.

علی اکبر مسعودی نسب عضو شورای اسلامی روستای کلاته آقازاده سبزوار نیز بیان کرد : مردم ما برای انقلاب و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران ارزش خاصی قائل هستند.

وی شرکت در راهپیمایی ها را یک وظیفه ملی دانست و گفت : از آنجایی که جمعیت روستای کلاته آقا زاده کم است ، مردم انقلابی این روستا در هنگام مناسبت های ملی نظیر راهپیمایی ها به سبزوار می روند تا در کنار مردم سایر شهرها و روستاهای منطقه به وظیفه خود در مناسبت های ملی عمل کنند.

مرتضی باغانی عضو شورای روستای باغان سبزوار هم اظهار داشت : فشارهای اقتصادی و تحریم در اعتقادات قلبی مردم نسبت به انقلاب و آرمان های آن تأثیری ندارد.

وی اطاعت از مقام معظم رهبری در امور کلی کشور را امری واجب دانست و گفت در روز 13 آبان امسال ، مردم روستای باغان همچون تمام مناسبت های دیگر به راهپیمایی خواهند پرداخت و به دشمنان نشان خواهند داد که در هر شرایطی پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خالی نمی کنند.

محمد معلمی بخشدار مرکزی سبزوار هم گفت : مردم این بخش با راهپیمایی با شکوه خود یک بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را نا امید خواهند کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.