اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 11 آبان 1391 / کد مطلب: 4180 / نظرات: 3

معاون فرماندار سبزوار:


دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد دلسرد كردن مردم انجام داده است


دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد دلسرد كردن مردم انجام داده است
 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار با اشاره به شیطنت های دشمنان انقلاب و نظام گفت : دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و دلسرد كردن مردم انجام داده است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، محمد كلاته در جمع شوراهای اسلامی سبزوار افزود:امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران احساس می شود.

وی افزود :در این مقطع حساس وظیفه دهیاران و اعضای شوراهای شهر اندیشیدن تدابیر صحیح و حفظ اتحاد و انسجام درونی در روستاها است تا ملت ایران بتواند این دوره خاص را نیز با سربلندی پشت سر بگذارد.

وی سپس با اشاره به اینكه در ایامی از سال هستیم كه معمولاً با سرد شدن هوا و وقوع بارندگی های متعدد ، احتمال بروز برخی بلایای طبیعی در نواحی روستایی وجود دارد ،گفت : دهیاران و شوراها باید خطرات احتمالی را جدی بگیرند و برای مقابله با آنها تدابیر مناسب را بیاندیشند.

وی سپس اظهار داشت : تشكیل دهیاری ها در روستاها نشان دهنده توجه نظام به مسائل روستاها است .

كلاته افزود : در ابتدای امر كه تنها شوراهای روستایی تشكیل شدند، چون هیچ گونه بودجه ای برای پیشبرد امور مختلف در اختیار نداشتند، لذا نمی توانستند چندان عملكرد خاصی در سطح روستا داشته باشند.

وی افزود:با بررسی زوایای مختلف این مشكل ، دولت اقدام به تأسیس دهیاری ها كرد كه امكان جذب بودجه های دولتی را دارند و دستشان برای انجام امور مختلف در روستاها باز است.

این مسوول سپس تأكیدكرد : باید دهیاری ها در هزینه كرد بودجه های دولتی و بودجه هایی كه از سایر منابع به دست می آورند ، با دقت و با برنامه ریزی صحیح عمل كنند تا حقی پایمال نشود و منابع مالی كشور هدر نرود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.