اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 آبان 1391 / کد مطلب: 4177 / نظرات: 0


احداث خانه عالم در روستاها ، از اولویت های بخشداری مرکزی سبزوار است



بخشدار مرکزی سبزوار گفت : ساخت خانه های عالم در روستاها ، پس از احداث ساختمان دهیاری ها از اولویت های اصلی بخشداری مرکزی در این شهرستان است.
به گزارش سبزوارپیام محمدمعلمی روز چهارشنبه درحاشیه گردهمایی روسای شورای اسلامی ودهیاران بخش مرکزی سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت : از آنجایی که حضور دائم روحانی در روستاها فواید مثبت اجتماعی و فرهنگی به بار می آورد ، در تلاش هستیم با ساخت خانه های عالم ، زمینه استقرار دائم روحانیون معزز در روستاهای بخش مرکزی را فراهم آوریم.
معلمی تصریح کرد : البته در حال حاضر نیز روستائیان بخش مرکزی برای دسترسی به یک فرد عالم و روحانی در مواقع نیاز هیچ مشکلی ندارند و به ویژه در مناسبت های خاص سال نظیر محرم و صفر و ... همه روستاهای دارای جمعیت کافی در بخش مرکزی سبزوار از حضور موقت روحانیون طرح هجرت بهره مند می شوند.
وی ادامه داد : اما از آنجایی که در سالهای گذشته شاهد این امر بوده ایم ، که در مدت حضور روحانیون در یک روستا پیوندجوانان با مسائل مذهبی برقرار شده و اثرات مثبت اجتماعی به وجود آمده است و به همین دلیل اکنون از طرح استقرار دائم روحانیون در روستاها حمایت می کنیم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.