اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 آبان 1391 / کد مطلب: 4171 / نظرات: 1


1200 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام شدند


1200 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اعزام شدند
مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سبزوار از اعزام بیش از 1200 دانش آموز دختر سبزواری به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور در سالروز میلاد پربرکت امام هادی (ع) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار ، سرگرد پاسدار علی پیری گفت : همزمان با سالروز میلاد خجسته امام هادی(ع) در قالب طرح تحول آمادگی دفاعی با عنوان از مدرسه تا مدرسه ، بیش از 1200 دانش آموز دختر سبزواری که در مقطع دوم متوسطه تحصیل می کنند به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
وی افزود : این تعداد که با 26 دستگاه اتوبوس به این اردو اعزام می شوند در قالب 2 گردان امام هادی (ع) و امام علی (ع) سازماندهی شده اند.
وی ضمن اشاره به نوبت های قبلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی گفت : از بهمن ماه سال 89 تا کنون 8500 دانش آموز سبزواری به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند و پیش بینی می شود که تا پایان سال 91 سه نوبت دیگر نیز اعزام داشته باشیم.
مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه سبزوار تصریح کرد : این زائران سرزمین های نور در طول 5 روز از مناطق عملیاتی طلائیه ، هویزه ، دهلاویه ، شلمچه و اروند رود کنار و شهرهای خرمشهر و آبادان بازدید می کنند و در مسیر برگشت به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم مشرف خواهند شد.
وی استقبال والدین محترم و دانش آموزان عزیز را از این اردو بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود : والدین عزیز دانش آموزان همانند دوران دفاع مقدس فرزندان خود را تشویق به حضور در این اردوها می نمایند و الحمد الله حضور دانش آموزان نیز با شور و حال خاصی همراه است که دیدن این لحظات و مخصوصاً لحظه های اعزام ، همه ما را به یاد لحظات زیبای دوران دفاع مقدس می اندازد.
گفتنی است در مراسم بدرقه این دانش آموزان امام جمعه شهرستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین دیگر نهادها و ادارات شهرستان حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.