اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 آبان 1391 / کد مطلب: 4153 / نظرات: 1

مشاور فرماندار سبزوار :


بانوان سبزواری با شركت در راهپیمایی 13 آبان، دشمنان را مأیوس خواهند كرد


بانوان سبزواری با شركت در راهپیمایی 13 آبان دشمنان را مأیوس خواهند كرد

مشاور فرماندار سبزوار و دبیركمیته زنان و خانواده فرمانداری سبزوار گفت : بانوان سبزواری با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، همچون همیشه دشمنان انقلاب را از توطئه گری های خود مأیوس خواهندكرد.

به گزارش سبزوارپیام ، راضیه حدادنیا امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، بر اهمیت حضور گسترده همه اقشار مردم به ویژه بانوان متعهد سبزواری در راهپیمایی 13 آبان تاكید كرد.

وی افزود : استكبار جهانی در دهه های اخیر از طریق به راه انداختن جنگ نرم رسانه ای ، برای جدا كردن زنان و جوانان ایران از مسیر انقلاب و ارزش های دینی تلاش های زیادی كرده است ، اما این تلاش ها هر بار با هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران ناكام مانده است.

وی همچنین به این موضوع اشاره كرد كه حوادث ناگواری نظیر درگذشت تعدادی از دانش آموزان دختر بروجنی در اردوی راهیان نور ، با وجود تبلیغات گسترده رسانه ای دشمن ، هرگز در اعتقادات قلبی مردم و ارادتشان نسبت به ارزش های انقلاب تأثیر منفی نمی گذارد.

وی اضافه كرد: گواه این ادعا این است كه در همین هفته تعداد زیادی از دانش آموزان دختر سبزواری مجدداً راهی این اردوهای سراسر فیض و معنویت خواهند شد.

حدادنیا افزود : رفتن به اردوی راهیان نور یا شركت در راهپیمایی های ایام مختلف سال ، برای هیچ قشری از جمله دانش آموزان اجباری نبوده است و فقط عشق و ارادت قلبی آنان به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس باعث انگیزه آنها به رفتن به این مناطق می شود.

وی گفت : همین علاقه و شناخت نسبت به ارزش های اصیل انقلاب باعث خواهد شد تا در روز جمعه هفته جاری یك بار دیگر شاهد حماسه حضور مردم سبزوار به ویژه بانوان این شهر در راهپیمایی یوم الله 13 آبان باشیم. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.