اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 آبان 1391 / کد مطلب: 4143 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


ملت بزرگ ایران با ایمان ، وحدت و استقامت تحریم را پشت سر می گذارد


    
خوشاب – امام جمعه خوشاب گفت : ملت بزرگ ایران با ایمان ، وحدت و استقامت تحریم را پشت سر می گذارد و همگان بدانند كه اختلال در بازار ارز و شرایط تحریم گذراست.

به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام ' محمد صاحبی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ملت بزرگ ایران اسلامی در جنگ تحمیلی عراق علیه كشورمان شرایط سخت تر از این را تجربه كرد و در آن زمان نیز جنگ ما فقط با یك كشور نبود بلكه كشورهای مختلفی از عراق حمایت می كردند.

امام جمعه خوشاب اظهار داشت : مردم كشور ما به فضل الهی با ایمان ، پشتكار، استقامت همان طور كه آن دوران را پشت سر گذاشته و به عزت و اقتدار رسیدند اكنون نیز از این مرحله عبور می كنند.

حجت الاسلام 'صاحبی به تاكید مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره كرد و گفت : ایشان استفاده از همه ظرفیتهای بخشهای دولتی ،اهتمام جدی به حل مشكلات معیشتی مردم ،مبارزه بامفاسد اقتصادی ، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف را از لوازم اقتصاد مقاومتی می دانند.

امام جمعه خوشاب همچنین خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلالگران دربازار ارز شد و افزود: بازار ارز به نظارت مستمر نیاز دارد و از طرفی مردم نیز بایستی از خرید كالاهای غیر ضروری پرهیز كرده و فروشندگان هم انصاف را رعایت كنند تا مشكلات مرتفع شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.