اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 آبان 1391 / کد مطلب: 4137 / نظرات: 1

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:


رهبری همواره سران قوا را به آرامش دعوت کرده‌اند


رهبری همواره سران قوا را به آرامش دعوت کرده‌اند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: توصیه رهبری به سران قوا همراه حفظ آرامش بوده است.
خبرگزاری فارس: رهبری همواره سران قوا را به آرامش دعوت کرده‌اند

به گزارش سبزوارپیام ، محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به نامه‌نگاری‌های میان سران قوا اظهار کرد: در مجموع باید عنوان کرد که اتفاقات اخیر رخ‌ داده بسیار تاسف‌بار بوده است و فضای کشور را تا حدی ملتهب کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسئولان مملکتی در هر پستی که باشند، باید اطاعت از منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند و متاسفانه در قضیه اخیر شاهد بودیم که این مسئله رعایت نشد زیرا رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشات خود سران قوا را به آرامش دعوت کرده‌اند.

محسنی‌ثانی افزود: توصیه اکید رهبر انقلاب این بوده است که مسائل میان سران قوا به ‌صورت محرمانه و غیرعلنی دنبال شود اما مشاهده کردیم که آقای رئیس‌ جمهور به‌ راحتی نامه خیلی محرمانه رئیس قوه قضائیه را به نامه‌ای عادی تبدیل و مسائل را خیلی زودعلنی کردند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در فضای فعلی کشور مطرح است، بحث ثبات و آرامش است و این مسئله نیز تنها راهکارش، اطاعت از منویات رهبر انقلاب است و سران قوا و تمام مسئولان مملکتی باید در این زمینه نوعی اتفاق نظر و همدلی داشته باشند.

نماینده مردم سبزوار در بهارستان در ادامه با اشاره به نامه رئیس‌ جمهور بیان کرد: بالاخره هر مسئله‌ای دارای راهکاری قانونی است و در ارتباط با بحث ملاقات و بازدید از زندان اوین نیز این مسائل باید در نظر گرفته شود.

محسنی‌ثانی افزود: قانونگذار زندانیان را به چند دسته انفرادی، عمومی و افراد بدون ملاقات تقسیم کرده است و قطعا در همین راستا بوده است که عنوان شده بازدید آقای رئیس‌ جمهور از زندان اوین به مصلحت نیست.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.