اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4131 / نظرات: 0


محسنی : مذاکره مستقیم با ایران آخرین حربه تبلیغاتی اوباما


محسنی : مذاکره مستقیم با ایران آخرین حربه تبلیغاتی اوباما

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره مستقیم با ایران از سوی اوباما تنها یک حربه تبلیغاتی است.

به گزارش سبزوارپیام ، محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طبیعتاً انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا و رای آوردن هر یک از دو کاندیدای دموکرات و یا جمهوریخواه، تفاوت زیادی را در سیاست خارجی این کشور ایجاد نمی‌کند و مسائل آمریکا با سایر کشورهای دنیا به‌قوت خود باقی می‌ماند و سابقه تاریخی نیز این مسئله را تائید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی گفت: احزاب مطرح در آمریکا، زمینه‌ساز سیاست‌های کلی این کشور هستند و با توجه به نفوذ گسترده لابی صهیونیسم در این کشور، این احزاب باید در درجه اول منافع رژیم صهیونیستی را تامین کنند.

وی با اشاره به رقابت اوباما و رامنی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در آمریکا ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در گفتمان هر دو کاندیدا دارای جایگاه بسیار رفیعی است و هریک از کاندیداها تلاش می‌کند تا با استفاده از نام ایران، آرای بیشتری را به خود اختصاص دهد.

نماینده مردم سبزوار در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاندیداهای جمهوریخواه و دموکرات در مناظرات تلویزیونی خود نیز روی مسئله ایران تاکید زیادی دارند و برای مثال در آخرین مناظره میان این دو کاندیدا، نزدیک به 47 بار نام ایران برده شد.

محسنی‌ثانی یادآور شد: این دو کاندیدا تلاش می‌کنند تا در ارتباط با ایران مواضع متفاوتی داشته باشند، رامنی از تشدید تحریم‌ها علیه ایران سخن می‌گوید و اوباما شعار مذاکره با ایران را می‌دهد و البته تمام این مسائل و به‌ویژه مذاکره مستقیم با ایران که اخیراً از سوی اوباما مطرح شده است، همگی حربه‌های تبلیغاتی است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.