اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4129 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :


دولت در مسایل داخلی و خارجی پرهزینه عمل می‌کند


دولت در مسایل داخلی و خارجی پرهزینه عمل می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:بسیاری از مشکلات کشور به همین نوع گفتمان های مسوولان باز می گردد که متاسفانه هم در عرصه های بین المللی خوب رعایت نمی کنیم، هم در مسایل داخلی خودمان و چه در بحث تعامل بین قوا، عملکردهای دولتمردان ومسوولان جای نقد دارد.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا محسنی ثانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر لزوم همدلی مسوولان کشور در شرایط فعلی به پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت: در راستای اقداماتی که درمجموعه نظام و حکومت انجام می شود، اگر قرار باشد آنها را رصد کنیم، بیش از آنچه که تک تک قوا بخواهند سهم داشته باشند ، همبستگی و همراهی است که می تواند مجموعه نظام را کارآمد کند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گاهی در بین قوا شدت و ضعفهایی در مورد عملکرد از سوی یکدیگر مطرح می شود ، گفت: انصافا آنچه که تاکنون رصد کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که قوه مقننه و قضاییه در راستای پایبندی به اصول جدی تر بوده اند.

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مجلس با مردم بیشتر سر و کار دارد گفت: به واقع مردم امروزه مشکل دارند و باید مشکلات مردم هر چه سریعتر حل شود.
وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید مسایل ملی و بین المللی را بیشتر در نظر داشته باشند گفت: کارنامه قوه مقننه و قضاییه را در مجموع خوب می بینم.
محسنی ثانی با ابراز تاسف از اینکه دولت در مسیر مسایل بین المللی و مسایل داخلی پرهزینه عمل می کند گفت: ما میتوانیم همین اصول خودمان را بهتر حفظ کنیم و هزینه کمتری هم بدهیم و بر تعامل خودمان نیز بیفزایم.
وی با تاکید بر اینکه نظام خیلی بیشتر از آنچه که باید، هزینه عملکرد و لحن صحبتهای مسوولان را می پردازد گفت: بسیاری از مشکلات کشور به همین نوع گفتمانهای مسوولان باز میگردد که متاسفانه هم در عرصه های بین المللی خوب رعایت نمی کنیم، هم در مسایل داخلی خودمان و چه در بحث تعامل بین قوا، عملکردهای دولتمردان ومسوولان جای نقد دارد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بحرانهای موجود را ناشی از برخی خصلتهای خاص مسوولان دانست و گفت: در این وضعیت، خیلی اقتضا نمی کند مسایل را باز کنیم اما مسوولان باید خودشان مسایل را درک کنند و در رفتارهایشان تجدید نظر کنند./




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.