اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4127 / نظرات: 2

به رغم بدهی اداره برق به شهرداری ششتمد/


برق شهرداری ششتمد به علت بدهی قطع می شود


برق شهرداری ششتمد به علت بدهی قطع می شود
شهردار ششتمد گفت: برق ساختمان اداری شهرداری ششتمد طی روزهای آتی به علت  بدهی قطع خواهد شد.
محمدرضا قلعه نوی افزود: دستور قطع برق توسط مدیریت اموربرق سبزوار صادر شده است و اموربرق ششتمد نیز اخطار داده که بایستی این کار انجام شود.
و ی افزود:از نظر شهرداری که برق پارک مهرگان در مردادماه و برق بلوار پائیزان مسیر دسترسی منطقه گردشگری در شهریورماه قطع شده هیچ منعی برای قطع برق ساختمان اداری وجود ندارد.
شهردار ششتمد گفت: این بدهی ها از قبل بوده  و بسیاری از بدهی های شهرداری که به بخش خصوصی و افراد(پیمانکاران ) بوده در این مدت هفت ماه مدیریت اینجانب پرداخت شده و البته این شهرداری آمادگی دارد سایر بدهی به افراد را نیز پرداخت نماید.
قلعه نوی در عین حال این سئوال را مطرح کرد که چرا بدهی چندساله شهرداری را در سنوات گذشته به فکر مطالبه و یا قطع برق نیفتاده در حالیکه چنانچه مشترکان برق حداکثر دو دوره قبوض خود را پرداخت نکند نسبت به قطع برق مشترکین اقدام می نمایند.
وی ادامه داد: شهرداری از بسیاری از ادارات سطح شهر مطالباتی دارد که اصلاً از روش اداره برق برای مطالبه و استیفای حق خود استفاده نکرده است .
شهردارششتمد همچنین بیان کرد: یکی از این بدهکاران به شهرداری اداره برق ششتمد است که بابت ساختمان اداری و حق الارض تیرهای برق به شهرداری بدهکار است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.