اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 5 آبان 1391 / کد مطلب: 4124 / نظرات: 1

امام جمعه خوشاب :


انسان در روز عید قربان بایستی نفس خود را قربانی كند


خوشاب - امام جمعه خوشاب گفت : همانگونه كه حضرت ابراهیم (ع)در راه رضای خدا عزیزترینش را قربانی كرد انسان در این روز باید نفس خود را قربانی كند .
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه عید قربان در جمع نمازگزاران خوشاب افزود : این روز فرصتی مغتنمی است تا نگاهی به خود بیندازیم و ببینیم در راه ارزشهای دینی و انسانی چه مقدار هزینه كرده ایم .
 
وی به پیام مقام معظم رهبری به كنگره حج اشاره كرد و گفت : یكی از مهمترین مسائل جهان اسلام حوادث انقلابی در شمال آفریقا و در منطقه است كه تاكنون به سقوط چند رژیم فاسد و دست نشانده آمریكا انجامیده است .
 
وی اظهار داشت : اگر مسلمانان این فرصت عظیم را از دست بدهند و از آن در راه اصلاح امت اسلامی بهره نگیرند،خسران بزرگی كرده اند.
 
وی با اینكه امروز همه تلاش استكبار برای منحرف كردن این حركتهای عظیم اسلامی به كار افتاده است، گفت : دشمنان پس از نومیدی از حذف اسلام و شعارهای اسلامی اكنون به فتنه انگیزی میان فرقه های اسلامی روی آورده و با توطئه شیعه هراسی و سنی هراسی بر سر اتحاد امت اسلامی مانع تراشی می كنند.
 
امام جمعه خوشاب در بخشی دیگر از سخنانش با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز گفت : 13آبان به همه مستضعفان آموخت كه می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند و ثابت كنند كه قدرت آمریكا و استكبار پوشالی و توخالی است.
 
حجت الاسلام صاحبی افزود : سیزده آبان روز دستگیری و تبعید امام راحل ،روز كشتار دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریكا به دست دانشجویان پیرو خط امام ،نماد استكبار ستیزی ملت مسلمان ایران است .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.