اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 آبان 1391 / کد مطلب: 4112 / نظرات: 1

بخشدار ششتمد:


هیچ مانعی برای استقرار فرمانداری ششتمد وجود ندارد


هیچ مانعی برای استقرار فرمانداری ششتمد وجود ندارد حسین پور/با گذشت زمانی حدود 6ماه از سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به خراسان رضوی و مصوبه ارتقاء ششتمد به شهرستان نگرانی از عدم اجراء این مصوبه در بین مردم ششتمد بوجود آمده است.
بخشدار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امور مربوط به ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان و استقرار فرمانداری در حال پیگیری است و هیچ نگرانی از بابت این موضوع مردم ششتمد نباید داشته باشند.
مهدی ترمئی افزود: مسئولان استان و شهرستان به خوبی پیگیر این موضوع هستند و هیچ مانعی نیز در راه اجرای این مصوبه وجود ندارد.
وی ادامه داد: این طرح مراحل شهرستانی و استانی خود را در گذشته طی کرده و از وزارت کشور نیز به کمیسیون مربوطه در هیئت دولت رفته است و بی شک در اینده نزدیک به وزارت کشور جهت ابلاغ ارسال خواهد شد.
بخشدار ششتمد افزود: خوشبختانه فضای خوب ششتمد با حضور امام جمعه در این شهر مطلوبتر شده و زیرساخت های استقرار شهرستان در این منطقه به همت مردم و مسئولین مهیاست.
ترمئی گفت: سایت اداری ، ساختمان فرمانداری و سایر موارد ضروری اولیه آماده است و هر موردی هم که نیاز باشد به همت شوراهای اسلامی و مردم در کمترین زمان ممکن مهیا می شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.