اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 آبان 1391 / کد مطلب: 4108 / نظرات: 1


انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان جوین برگزار شد


انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان جوین برگزار شد
    
جوین – پانزدهمین انتخابات شورای دانش آموزی جوین روز چهارشنبه در مدارس این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام ، مدیر آموزش و پرورش جوین در حاشیه مراسم نمادین برگزاری این انتخابات كه در هنرستان دخترانه شهید رجب علی نقابی برگزار شد، طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پانزدهمین انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان جوین بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مشاركت كردند.

حسین دیواندری اظهارداشت: تحیكم و تعمیق ارزشها و باورهای دینی و آموزه های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان، تكریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشاركت جویی و مسوولیت پذیری، تقویت روحیه انتقاد پذیری و حسن سلوك و احترام متقابل و كسب مهارت برای ایفای نقش اجتماعی آینده از جمله اهداف شورای دانش آموزی است.

او گفت: توجه عملی به مطالبات و خواسته های دانش آموزان در چارچوب مقررات، قوانین و آیین نامه اجرایی مدارس، ایجاد زمینه مناسب برای آموزش و ارتقای سطح علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان برای حضور موثر آنان در عرصه های مختلف جامعه و توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری از طریق مشاركت دانش آموزان از وظایف شورای دانش آموزی می باشد.

دیواندری افزود: در هر مدرسه شهرستان جوین از بین دانش آموزان داوطلب عضویت در شورای دانش آموزی پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب می شوند./




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.