اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 3 آبان 1391 / کد مطلب: 4105 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


ملت ایران، تحریم ها را به فرصت تبدیل می كند


ملت ایران تحریم ها را به فرصت تبدیل می كند

 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ملت مسلمان ایران با ایستادگی و مقاومت همیشگی خود، تحریم های تهدیدآمیز غرب را به یك فرصت طلایی برای ایران اسلامی تبدیل می كند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، قاسم شعبانی عطار روز چهارشنبه در جمع مسئولین امور اقتصادی سبزوار افزود: مردم ما ثابت كرده اند كه همیشه در شرایط سخت پشتیبان نظام اسلامی هستند و دلیل این ادعا نیز حضور گسترده و با شكوه مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: دشمن باید بداند فشارها موجب انسجام و وحدت و یكپارچگی بیشتر ملت ایران می شود.

شعبانی افزود: در مقطع كنونی همه مسئولان اجرایی به ویژه مسئولان امور اقتصادی شهرستان باید بیش از هر زمان دیگر عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه پیمودن مسیر اقتصاد مقاومتی را در دستور كار خود قرار دهند.

وی گفت: یكی از وظایف اصلی مسئولان شهرستان، تنظیم بازار و مبارزه با گران فروشی های احتمالی است و این مسئولیت باید با جدیت و دقیق انجام شود تا در حق مردم فشار مضاعف ایجاد نشود.

شعبانی افزود: از وظایف دیگر مسئولان شهرستان، برنامه ریزی برای عدم بروز كمبود كالای اساسی در بازار است.

وی گفت: باید بازار به صورت روزانه و ساعتی رصد شود تا مردم شریف شهرستان با مشكلی در تأمین نیازهای اساسی خود مواجه نشوند.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاكید بر برخورد قاطع با محتكران كالا، خواستار برگزاری منظم و هفتگی نشست های مربوط به تنظیم بازار در سبزوار شد.

وی اظهار داشت: شرایط سخت اقتصادی نیز به زودی با همت مردم و تلاش مسئولان پشت سر گذاشته خواهد شد و ملت ایران با سرافرازی از این مرحله عبور خواهند كرد و روسیاهی برای دشمنان و توطئه گران باقی خواهد ماند




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.