اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آبان 1391 / کد مطلب: 4099 / نظرات: 2

سبحانی فر :


افزایش نرخ عوارض شهرداری‌ ناشی از فروش خودرو مسکوت ماند


افزایش نرخ عوارض شهرداری‌ ناشی از فروش خودرو مسکوت ماند
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مسکوت ماندن افزایش نرخ عوارض شهرداری‌ ناشی از فروش خودرو بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام ، رمضانعلی سبحانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: طرح اصلاح تبصره 5 بند الف ماده 3 قانون اصلاح قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 که درباره‌ی سازمانهای توسعه‌ای است برای پخته‌تر شدن به کارگروهی سپرده شد.پس از بررسی‌های بیشتر کارشناسی که با حضور کارشناسان مرکز پژوهشها و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ایدرو و ایمیدرو انجام می‌شود، جزییات طرح در کمیسیون بررسی خواهد شد.

نماینده‌ی مردم سبزوار از مسکوت ماندن طرح اصلاح بند ب ماده 47 قانون مالیات بر ارزش افزوده به مدت شش ماه خبر داد و افزود: این طرح برای افزایش نرخ عوارض شهرداری ناشی از فروش خودرو مبتنی بر سن و قیمت خودرو پیشنهاد شده بود که به دلیل تورم و گرانی‌های اخیر بازار خودرو و آثار روانی احتمالی که تصویب این طرح به دنبال خواهد داشت، به مدت شش ماه مسکوت ماند.

وی از تصویب کلیات لایحه اجازه الحاق ایران به پروتکل‌های اصلاحی 1 و 2 و 4 کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن به موجب پروتکل لاهه مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوایی بین‌المللی خبر داد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.