اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 آبان 1391 / کد مطلب: 4079 / نظرات: 0


فیلم تخلف بازیکن شماره 14 مس را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم


به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم شعبان‌پور پس از پیروزی 33 بر 24 در هفته سوم لیگ برتر هندبال برابر نیروی زمینی اظهار داشت: بازی خوبی بود و نیروی زمینی با بازیکنان جوان خود عملکرد مناسبی داشت.

وی در مورد عملکرد داوران در دیدار برابر نیروی زمینی خاطرنشان کرد: در برخی‌ از صحنه‌ها، داوران تصمیمات جالبی اتخاذ نکردند و دو بازیکن ما بدون هیچ دلیلی کارت قرمز گرفتند. به هرحال ما تابع تصمیمات داوری هستیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در خصوص حضور تیمش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: می‌خواهیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم. پیش‌بینی خودمان کسب مقام چهارم است و باید اذعان کنم که این تیم قوی‌ترین تیم ما بعد از انقلاب اسلامی است.

شعبان‌پور در خصوص بازی هفته گذشته برابر مس کرمان و حاشیه‌های آن بازی تصریح کرد: هفته گذشته برخوردهایی انحام شد که به سود هندبال ایران نبود؛ مقصر تمام حواشی، بازیکن شماره 14 تیم کرمان بود که متاسفانه حرکتی انجام داد که از چشم همه دور ماند، اما ما فیلم آن صحنه را داریم و در جلسه کمیته انضباطی ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: سبزوار حامیان و هواداران زیادی در هندبال دارد و پس از حرکات ناشایست بازیکن مس کمی آنها تحریک شدند و در شرایط خاص چند بطری آب پرتاب کردند. به هر حال امیدوارم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را بگیرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.