اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 آبان 1391 / کد مطلب: 4078 / نظرات: 0

رای حضور در جام باشگاه‌های آسیا


تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار هشتم آبان راهی دوحه می‌شود


 تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، هشتم آبان راهی دوحه خواهد شد.
خبرگزاری فارس: تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار هشتم آبان راهی دوحه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مطابق برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا، قرعه‌کشی پانزدهمین دوره این مسابقات به انجام رسید و تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند.

ثامن تنها نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها است و سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر هندبال هم بنا به دلایل نامعلوم از حضور در مسابقات انصراف داده است.

کاروان تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) قرار است هشتم آبان ماه عازم دوحه شود تا به رقابت با حریفانش بپردازد.

تیم‌های الجیش قطر، الاهلی امارات، الکویت کویت و السد لبنان در گروه نخست قرار دارند؛ همچنین باشگاه‌های الریان قطر، الجزیره امارات، النور امارات و مسقط عمان در گره سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

گروه سوم که در آن تیم مضر عربستان قهرمان دوره قبل والعربی کویت، الاهلی بحرین و جیانگ گو چین درکنار ثامن الحجج ایران قرار دارند به عنوان دشوارترین گروه و گروه مرگ شناخته می‌شود.

در 14دوره قبلی این مسابقات تیم‌های باشگاهی ایران تنها 4 بار روی سکو رفته‌اند که حاصل آن یک مدال نقره در سال 2004 توسط سپاهان و 3 مدال برنز به سال‌های 1998، 2007 و 2009 به ترتیب توسط تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و مجدد ذوب‌آهن مربوط بوده است.

آخرین دوره مسابقات که سال گذشته میزبانی آن را دمام عربستان به عهده داشت، با قهرمانی المظهر از کشور میزبان به پایان رسید؛ سپاهان و ذوب‌آهن نماینده‌های ایران هم به ترتیب پنجم و هفتم شدند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.