اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مهر 1391 / کد مطلب: 4070 / نظرات: 0


افتتاح مركز مشاوره خانواده آموزش و پرورش سبزوار


افتتاح مركز مشاوره خانواده آموزش و پرورش سبزوار
همزمان با سالروز ازدواج آسماني حضرت علي (ع)و حضرت فاطمه زهرا (س) و در هفته پيوند اوليا و مربيان مركز مشاوره خانواده آموزش و پرورش سبزوار افتتاح شد .
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سبزوار ، در آيين افتتاح اين مركز كه با حضور جمعي از مسئولين استان و شهرستان برگزار شد مدير كل آموزش و مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش ، ضمن تبريك این ایام گفت: همه ما بايد اين خانواده نمونه را كه از ازدواج بهترين پدر دنيا و بهترين مادر دنيا شكل گرفته است الگوي خود قرار دهيم .
محمد رضا بورقاني با اشاره به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اين سند را قانون اساسي آموزش و پرورش دانسته و افزود: در اين سند مهم و كاربردي براي همه بخش ها از جمله مدرسه ، دانش آموز و همچنين خانه و خانواده وظايف خاصي تدوين شده است و لازم است هر بخش وظيفه خود را به طور دقيق و كامل انجام دهد تا بتوانيم جامعه اي رشد يافته و دانش آموزاني صالح تربيت كنيم كه بتوانند آينده سازان خوبي براي جامعه اسلامي باشند .
وي همچنين با اشاره به لزوم برخورداري شهرستان سبزوار از مركز مشاوره خانواده ابراز اميدواري كرد كه با سعي و كوشش همه دست اندركاران اين مركز بتواند وظيفه اصلي خود را به انجام برساند .
در ابتداي اين مراسم نيز معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش سبزوار خانواده سالم و ساختار آن را از مهمترين شاخصه هاي پيشرفت پايدار و مبتني بر اخلاق در جامعه دانسته و افزود : البته با توجه به هجمه هاي مختلف دشمن لازم است كه برای اصلاح مشكلات احتمالي موجود در خانواده با متخصصان امر مشورت كرد.
جواد كوره پز ابراز امیدواری کرد كه اين مركز بتواند مشاوره های تخصصي لازم را در اختيار خانواده ها قرار دهد .
وی همچنين از آموزش خانواده به عنوان يك كار اصولي و زير بنايي ياد كرد و افزود : بسياري از مشاوره ها و آموزش ها مي تواند در قالب اين طرح در سطح مدارس انجام گيرد .
برپایه همین گزارش مرکز مشاوره خانواده آموزش و پرورش سبزوار در سه بخش مشاوره خانواده ، مشاوره مذهبي ، مشاوره تربيتي كار خود را آغاز كرد .
گفتني است در اين مراسم محمد حسين عبداللهي رئيس گروه انجمن اوليا و مربيان اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي و فرامرز ساغري كارشناس گروه انجمن اوليا و مربيان اداره كل نیز حضور داشتند.
شايان ذكر است اين مركز در ميدان طالقانی (طبس) ،‌جنب مسجد كاشمري ، مركز مشاوره آموزش و پرورش سبزوار قرار دارد و از ساعت 16 الي 20 آماده خدمت رسانی به متقاضیان است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.