اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 8 شهريور 1390 / کد مطلب: 407 / نظرات: 3

در هفته دولت/


پروژه هاي بخش داورزن با اعتباري بالغ بر50ميليارد و 250ميليون ريال به بهره برداري رسيد


پروژه هاي بخش داورزن با اعتباري بالغ بر50ميليارد و 250ميليون ريال به بهره برداري رسيد همزمان با هفته دولت پروژه هاي بخش داورزن با اعتباري بالغ بر 50 ميليارد و 250 ميليون ريال به بهره برداري رسيد .

در اين مراسم كه مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خراسان رضوي امامان جمعه داورزن و سبزوار  به همراه معاون فرماندار شهرستان سبزوار و مسئولان محلي حضور داشتند طرح هادي دو روستاي حسين آباد و فيض آباد با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 600 ميليون ريال به بهره برداري رسيد .

همچنين آب شرب روستاي حسين آباد و مهر آباد از مجتمع آبرساني سربداران كه 14 روستا با جمعيتي بالغ بر 2455 خانوار را تحت پوشش دارد  نيز با اعتباري بالغ بر 11 ميليارد و 650 ميليون ريال به بهره برداري رسيد .

مجتمع آبرساني سربداران با حفر يك حلقه چاه عميق 4باب  مخزن به حجم 1400 متر مربع و 60 كيلومتر لوله گذاري و حصار كشي و خريد يك دستگاه كلرزن گازي به بهره برداري رسيد .

اين مجتمع در آينده نزديك آب شرب روستاي تاج آباد را نيز تامين خواهدكرد
.
در ادامه اين افتتاحيه ها ADSL(اينترنت پرسرعت ) شهر داورزن با اعتباري نزديك به 2 ميليارد ريال نيز به بهره برداري رسيد .

اين سيستم در حال حاضر به 50 مشترك سرويس دهي كرده و توان 200 مشترك همزمان را داشته و قادر خواهد بود تا 1000 مشترك را نيز پاسخگو باشد.

مسئولان بخش داورزن در ادامه آب شرب روستاي آبرود  از مجتمع بيزه را با اعتباري بالغ بر 21 ميليارد ريال افتتاح كردند.

اين مجتمع كه 13 روستاي اين بخش باجمعيت 2108 خانوار را با دوحلقه چاه عميق و 11 باب مخزن كه به طول 95 كيلومتر لوله گذاري شده است را از آب شرب سالم بهره مند خواهد كرد.

آب رساني به روستاي آبرود با 8 باب مخزن و تا ارتفاع 1500 متري از سطح زمين  انجام شده است كه اين پروزه در استان نيز بي نظير است .

همچنين پايگاه مقاومت بسيج روستاي بيزه با اعتباري بالغ بر 100 ميليون ريال از محل اعتبارات دولتي  و كمكهاي مردمي نيز به بهره برداري رسيد.
منبع :اخبار فرهنگی اجتماعی بخش داورزن




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.