اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 30 مهر 1391 / کد مطلب: 4068 / نظرات: 0

در 6 ماهه نخست سال صورت گرفت:


از ساخت 300 مورد ساختمان غیرمجاز در سبزوار جلوگیری شد.


از ساخت 300 مورد ساختمان غیرمجاز در سبزوار جلوگیری شد
مسئول واحد نظارت و کنترل شهرداری سبزوار گفت: به منظور جلوگیری از حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیر مجاز در شش ماهه نخست سال، برای 300 مورد از ساختمان های غیر مجاز داخل محدوده شهر سبزوار تعطیل کار صادر شده است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد بژگی با بیان این مطلب، از این واحد به عنوان واحد فعال و عملیاتی شهرداری یاد کرد و اظهار داشت: در این مدت همچنین برای  600مورد از ساختمان های غیر مجاز خارج از سطح شهر نیز تعطیل کار صادر و از ادامه روند ساخت و ساز جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال به3 هزار و 688 مورد از امور سطح شهر رسیدگی و نظارت شده است، به گزارش عملکرد این واحد در این مدت اشاره کرد و افزود: ارسال گزارش به کمیسیون ماده صد و جمع آوری مصالح ساختمانی آجر به ترتیب با 647 مورد و 30 ماشین بیشترین و کمترین آمار رسیدگی این واحد را به خود اختصاص داده اند.

مسئول واحد نظارت و کنترل شهرداری سبزوار جمع آوری لوازم ساختمانی با 645 مورد،  تخریب پی کنی و شفته ریزی با 365 مورد، رسیدگی به شکایات مردمی با 314 مورد، تخریب چهار دیواری در سطح شهر با 287 مورد و تعطیل کار غیر مجاز حوزه استحقاقی با 120 مورد را از اهم اقدامات این واحد در شش ماهه نخست سال بیان کرد.

بژگی همچنین بازدید پرسنل اداری واحد اجرائیات با 100 مورد، پلمپ مغازه تجاری در منطقه دو با 70 مورد، گرفتن نمایندگی قضایی جهت پلمپ و تخریب و ورود به ملک با 65 مورد، تخریب تک خانه با 60 مورد، رفع خطر ملک در سطح شهر با 50 مورد را از دیگر اقدامات این واحد در این مدت برشمرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.