اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مهر 1391 / کد مطلب: 4066 / نظرات: 0


برگزاري انتخابات شوراهاي دانش آموزي در كليه مدارس شهرستان سبزوار


برگزاري انتخابات شوراهاي دانش آموزي در كليه مدارس شهرستان سبزوار
معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش سبزوار از برگزاري انتخابات شوراهاي دانش آموزي در كليه مدارس این شهرستان خبر داد .
به گزارش سبزوارپیام ، جواد كوره پز در جمع خبرنگاران در توضيح خبر فوق افزود : با توجه به نظام مردم سالاري ديني در كشور عزيزمان و با توجه به اينكه در ایران به طور متوسط در هر سال يك انتخابات برگزار مي شود لازم است كه دانش آموزان قبل از اينكه به طور جدي وارد عرصه فعاليتهاي سياسي و اجتماعي كشور شوند تمرين عملي براي اينگونه فعاليتها داشته باشند لذا شوراهاي دانش آموزي همه ساله در آبان ماه در مدارس  كشور برگزار مي گردد .
وي با اشاره به اينكه كليه مراحل اين انتخابات از ثبت نام كانديداها تا شمارش آرا توسط خود دانش آموزان برگزار مي شود افزود : اين انتخابات در روز چهارشنبه مورخه 3 آبان در كليه مدارس شهرستان برگزار خواهد شد .
كارشناس شوراهاي دانش آموزي آموزش و پرورش سبزوار نيز در خصوص برگزاري شوراهاي دانش آموزي گفت : اين انتخابات به صورت هماهنگ در كليه مدارس شهرستان برگزار مي شود و تا كنون 43500 برگ تعرفه راي گيري توسط اين كارشناسي در سطح مدارس شهرستان توزيع شده است .
رمضانعلي حدادنيا در ادامه افزود : به جز كلاس هاي اول و دوم ابتدايي كليه دانش آموزان در سه مقطع تحصيلي برگزار خواهد شد و دانش آموزان از تاريخ 28 مهرماه لغايت 2 آبان ماه فرصت دارند با تبليغات خود در سطح مدارس خود را هر چه بهتر و بيشتر به ساير دانش آموزان معرفي كنند .
حدادنيا با اشاره به اينكه وضعيت تحصيلي متوسط رو به بالا و همچنين اخلاق و قانون پذير بودن كانديداها از شرايط لازم براي كانديداتوري مي باشد گفت :اين شرايط توسط شوراي مدرسه مورد بررسي قرار خواهد گرفت .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.