اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 7 شهريور 1390 / کد مطلب: 405 / نظرات: 0

فرماندار ويژه سبزوار:


بيشتر پروژه هاي گازرساني درحال اجراي شهرستان دهه فجر بهره برداري مي شود


بيشتر پروژه هاي گازرساني درحال اجراي شهرستان دهه فجر بهره برداري مي شود  معاون استاندار و فرماندار سبزوار امسال را سال نهضت گاز رساني به روستاهاي و شهرهاي تابعه سبزوار ناميد و گفت: بيش از 50 روستا و شهرهاي تابعه شهرستان در حال گازرساني هستند كه بيشتر اين پروژه ها در دهه فجر به بهره برداري مي رسد. 
   به گزارش ايرنا ،مهندس 'قاسم شعباني عطار'  در جمع مديران دستگاه هاي اجرايي سبزوار اظهار داشت: در گذشته به دليل قرار گرفتن سبزوار در انتهاي خط گاز رساني استان ، مشكل قطع گاز در فصل زمستان يكي از دغدغه هاي مهم بود.
وي افزود: خوشبختانه تزريق گاز به خط 48 اينچ پارچين در بهمن سال 89 به همت دولت ، وزارت نفت و شركت ملي گاز ايران جان تازه اي به گازرساني استان خراسان رضوي و استان هاي همجوار بخشيد.
نماينده عالي دولت در سبزوار اظهار داشت: اعتبارات عمراني اين شهرستان در دوران دولت هاي نهم و دهم حداقل به 10 برابر دوره قبل افزايش يافته و فقط در سال هاي 88 و 89 حدود 560 پروژه با بيش از يك هزار و 100 ميليارد ريال اعتبار به سبزوار اختصاص يافت .
وي با پيش بيني اينكه به طور قطع اعتبارپروژه هاي امسال سبزوار از محل عمراني ، ملي ، تملك دارايي و خشكسالي به بيش از 700 ميليارد ريال مي رسد، گفت: اين شهرستان به يك كارگاه سازندگي بزرگ تبديل شده است.
فرماندار سبزوار فضاي سياسي و اجتماعي اين شهرستان را هم بسيار خوب و هماهنگ توصيف نمود و ابراز اميدواري كرد: در انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي شاهد حضور حداكثري مردم در فضايي امن همراه با آرامش و اقتدار در اين شهرستان باشيم.
وي فتنه سال 88 پس از انتخابات رياست جمهوري دهم را خاطر نشان كرد و گفت: سبزوار با وجود اينكه شهر دانشگاهي و كانون فعاليت سياسي بود و دشمنان و فتنه گران براي آن نسخه پيچيده بودند اما با مديريت و حضور نيروهاي ذيربط در صحنه هيچ مشكل امنيتي و سياسي نداشتيم.
شعباني با اشاره به پيشينه افتخار آميز سبزوار گفت: اين شهرستان در دوران انقلاب تعداد زيادي شهيد و در دوران دفاع مقدس حدود يك هزار و 800 شهيد تقديم كرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.