اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مهر 1391 / کد مطلب: 4046 / نظرات: 0

امام جمعه جوین:


تحریم ها از اول انقلاب وجود دارد و به دلیل مسایل هسته ای نیست



جوین-نقاب -امام جمعه جوین گفت: تحریم ها اقتصادی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و به دلیل دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای بوجود نیامده است.
    تحریم ها از اول انقلاب وجود دارد و به دلیل مسایل هسته ای نیست

به گزارش خبرنگار سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،'حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور' درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان جوین به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی اشاره كرد و افزود: هدف استكبار و كشورهای غربی این است كه با فشار های اقتصادی به كشورمان ، ما را به پای میز مذاكره بنشانند تا از حق مسلم خود در بحث انرژی صلح آمیز هسته ای دست بكشیم.

امام جمعه جوین به قطع شبكه های ماهواره ای كشورمان از سوی كشورهای غربی اشاره كرد و افزود:این اقدام كه از سوی یكی ازشركت فرانسوی انجام شده است خلاف قانون و معاهدات بین المللی است.

وی اظهارداشت: هیچ یك از سازمانهای بین المللی پاسخگوی این مشكل نیست ،كه نشان می دهد دنیا تحمل نظرات ایران اسلامی را ندارد كه این از مصادیق بارز نقض حقوق بشر است.

حجت الاسلام دلیری پور گفت: فرستادن سفیر كشور مصر توسط رییس جمهور این كشور (محمد مرسی) به فلسطین اشغالی نشانه امتداد راه دیكتاتوری های حسنی مبارك و انور سادات می باشد و مردم مصر باید دوباره انقلاب كنند و سفارت اسراییل را در مصر به آتش بكشند.

وی ادامه داد: مرسی با ظاهر سازی از مردم رای گرفت و به نظر شهروندان مصری عمل نكرد و در جریان سوریه همسو با موضع گیری آمریكا و تركیه می باشد.

وی در پایان به اهمیت ماه ذی الحجه اشاره كرد و افزود : یكی از مهمترین اعمال در این ماه حج می باشد و بجا آوردن دعای عرفه نیز از بركاتی است كه برای مومنین اهمیت زیادی را در پی دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.