اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مهر 1391 / کد مطلب: 4040 / نظرات: 0

امام جمعه شهرستان داورزن :


سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی برکات فراوانی داشت


سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی برکات فراوانی داشت
 امام جمعه شهرستان داورزن گفت :سفر حضرت آیت خامنه ای رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی دارای برکات فراوانی بود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن افزود: در این سفر مردم دلدادگی خود را به اسلام ، قرآن ، اهل بیت و ولی فقیه نشان دادند.

وی به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: امید است ملت بزرگ ما سخنان مقام معظم رهبری به ویژه پاسخ به سووالات آن بزرگوار را با جان و دل عملی سازند.

و همچنین پیرامون تحریم اطلاعاتی و رسانه ای و قطع شبکه های خبری و اطلاع رسانی جهانی ایران توسط دشمنان، گفت : این اقدام مغایر قرار داد یونسکو و قرار داد جهانی می باشد و تخلف آشکار و تهدید و توهین به میلیون ها مخاطب است.

وی خطاب به دشمنان افزود: دنیا بداند، ملت ها ، صدای امت اسلامی ایران را خواهند فهمید و انشاء الله ملت بزرگ ایران از این توطئه سیاسی فرهنگی ،اجتماعی و.... هم عبور خواهد کرد.

امام جمعه داورزن همچنین در سحنانی شهادت پنجمین جانشین پیامبر حضرت امام محمد باقر (ع)

،سالگرد شهادت حضرت آیه الله سید مصطفی خمینی ، شهادت 400 تن از حجاج به دست آل سعود و وهابیون، رحلت عالم ربانی حضرت آیه الله میرزا جواد آقا تهرانی را بر امت اسلام بویژه شیعیان و نماز گزاران تسلیت گفت .

وی همچنین روز ازدواج حضرت علی (ع) و زهرا (س) را تبریک گفت و در بر مهریه کم ، ولیمه عروسی ، جهیزیه ساده و... تاکید کرد.

حجت الاسلام مداحی در باره نتیجه و ثمره ازدواج فرزندان نورانی آن بزرگواران توضیحاتی ارائه کرد و از والدین و دختر و پسرها خواست برای امر ازدواج از دو بزرگوار الگو بگیرند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.