اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 مهر 1391 / کد مطلب: 4039 / نظرات: 1


این روزها سایت های خبری شهرستان سبزوار اخبار شهر ششتمد را به گونه ای خاص انتخاب می کنند


ششتمد نیوز نوشت /این  روزها سایت های خبری شهرستان سبزوار اخبار شهر ششتمد را به گونه ای خاص انتخاب می کنند و این حس را به خواننده می دهند که قصد تخریب وجهه شهر عزیزمان ششتمد را در اذهان عمومی دارند.

شاید در وجود داشتن این حس و نگاه خاص سایت های شهرستان کمی اغراق کرده باشیم اما بدون شک جای اندکی بحث دارد و امیدواریم که مسئولین محترم و دوستان گرامی با بحث در مورد درستی و یا نادرستی مطلب کمی گره مشکل را باز نمایند.

قبل از هر چیز قابل ذکر است که اخباری که از شهر ششتمد بازتاب داده می شود به هیچ وجه در حد و اندازه ششتمد نیست و باید حضوری بسیار فعال تر از این در عرصه رسانه ای داشته باشیم.

چند وبلاگ کوچک خبری شهر نتوانسته آنچنان که باید در سطح شهرستان جایی برای خود باز کند.

انتظار می رود مسئولین در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند و با استخدام خبرنگار و فعالیت هایی از این دست این مشکل را بر طرف نمایند.

اما منتشر نشدن اخبار شهر به صورت صحیح و نبود یک مرجع خبر رسانی معتبر باعث شده که کسانی که اقدام به نشر اخبار شهر می کنند از هر منبعی استفاده کنند.

حال استفاده از این گونه منابع مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که با نگاهی گذرا به تیترهای اخبار این روزها در مورد شهر ششتمد به راحتی می توان این مشکل را احساس نمود.

۱- محمد رضوی منش عضویت در شورای اسلامی شهر ششتمد را نپذیرفت. این تیتر در حالی در بیشتر سایت های شهرستان از آن استفاده شده بود که بحث نپذیرفتن هنوز در حد صحبت و نوشتن یک نامه بوده و قبل از اینکه خبر به بخشدار محترم برسد یا توسط ایشان تایید شود تیتر تمامی سایت های شهرستان شده بود.

۲- تنبیه بدنی سهم دانش آموزان تنبل ششتمدی. اتفاقی که در صورت درست بودن خبر نیز تیتر انتخابی آن به نوعی انتخاب شده که باعث می شود کل آموزش و پرورش شهر زیر سوال برود

۳- شنیده های سبزوار پیام خبر از استعفای شهردار ششتمد داده بود در صورتی که آقای قلعه نوی این استعفا را تکذیب کرد و در صورتی که استعفایی صورت گرفته باشد نیز تا زمانی که پذیرفته نشود رسانه ای شدن آن معنا و هدفی جز تقویت و سرعت بخشیدن به آن ندارد و در غیر این صورت به نظر نمی رسد لزومی به رسانه ای شدن داشته باشد

با اندک نگاهی به سایت های شهرستان شاید بتوان هنوز هم از این دست اخبار پیدا کرد که انتظار می رود تمامی کسانی که مرتبط با خبررسانی هستند وضعیت حساس کنونی شهر تا زمان استقرار شهرستان را درک کرده و سعی کنیم اخباری که هنوز صحت آن مورد تایید نیست را رسانه ای نکنیم

لازم به ذکر است که این نگاه به رسانه ها دید شخصی است و دوستان می توانند موافق و مخالف نظر بنده باشند و نیازی نیست که کسانی قصد جبهه گرفتن داشته باشند چون به خوبی به مشکلات خبررسانی واقفم ولی امیدوارم دوستان با سعه صدر موضوع را بررسی کرده و در صورت احساس وجود چنین مشکلی با کمک هم سعی در اصلاح آن نماییم

جوابیه سبزوار پیام : ضمن احترام به نظر این نگارنده محترم ولی در عین حال قضاوت با مخاطبان عزیز سبزوار پیام در ششتمد  





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.