اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 مهر 1391 / کد مطلب: 4027 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد:بسیجی عاشق خدا و اولیاء خداست.


سبزوار نیوز/همایش پرچمداران ولایت بصیرت ولایت با حضور بسیجیان شهرستان ششتمد برگزار گردید که نخستین برنامه این همایش دوره های آموزشی بسیجیان با حضور مدرسانی از سپاه سبزوار بود.
دومین برنامه این همایش یک روزه سخنرانی امام جمعه شهر ششتمد در جمع بسیجیان بیداردل بود.
امام جمعه ششتمد در جمع بسیجیان شهرستان ششتمد گفت: امام راحل (ره) از خود یادگاران فراوانی به جا گذشته  و تا وقتی این سرزمین باشد یاد و آثار امام در صحنه کشور می درخشد.
حضرت حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: یکی از این یادگاران ارزشمند بسیج است و در مورد بسیج فراوان می تواند سخن گفت و از زاویه های مختلف می توان به بسیج نگاه کرد.
وی اظهار داشت: امام راحل(ره) فرمودند بسیج مدرسه عشق است و این یعنی بسیجی عاشق خداست ، بسیجی عاشق اولیاء خداست، بسیجی عاشق انقلاب و عاشق ارزشهاست.
امام جمعه ششتمد در جمع بسیجیان ششتمد گفت: وقتی بسیج مدرسه عشق شد این مدرسه باید دانش آموزان و فارغ التحصیلانی باید داشته باشد و این مدرسه باید خروجی و استمرارداشته باشد.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر بسیجیان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند این مسیر باید حفظ شود و باید این مدرسه بماند چون شجره طیبه است.
حجه الاسلام ثباتی مقدم ادامه داد: همه باید تلاش نمائیم تا این یادگار امام که بعنوان شجره طیبه از آن یاد کرد و امروز بعنوان یک درخت تنومند شده است حفظ شود.
وی گفت: امام که خود یک عارف وارسته و مجتهد والامقام بود از خدا می خواهد که مرا با بسیجیان محشور نماید و این نشان می دهد که بسیجی بودن کم مقامی نیست و افتخار بزرگی می باشد و البته بسیجی واقعی بودن تنها به اسم و آرم نیست و بسیجی باید خودسازی مستمر داشته و بسیجی باید مظهر تقوا و اخلاق باشد.
پایان بخش این همایش یکروزه سخنرانی مسئول اداره کل هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در خصوص اتفاقات روز و لزوم هوشمند بودن بسیجیان مطالبی را ارائه نمودند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.