اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 25 مهر 1391 / کد مطلب: 4013 / نظرات: 0


توسعه، عمران و آبادانی شهر داورزن مستلزم مشارکت مردم داورزن است.


توسعه عمران و آبادانی شهر داورزن مستلزم مشارکت مردم داورزن است
شهردار سبزوار گفت : توسعه ، عمران و آبادانی شهر  داورزن مستلزم مشارکت عمومی مردم داورزن است.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقصودی در بازدید روز گذشته خود از شهر داورزن که به دعوت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار داورزن صورت گرفت، با حضور در محل مسجد جامع این شهر در جمع مردم داورزن با بیان اینکه مردم سبزوار دین خود را به این کهن شهر با مشارکت خود ادا کردند، اظهار داشت: اگر امروز سبزوار در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته همه بخاطر مشارکت مردمی است که با همراهی و تعامل خوبشان قطار آبادانی سبزوار را به سرعت انداختند و با پرداخت عوارض به موقع خود، شهرداری را در تحقق اهدافش که ساختن شهری توسعه یافته و اباد است کمک می کنند.

وی سهم کمک های دولتی به شهرداری ها را تنها 2 درصد بیان کرد و ادامه داد: از این روست که تاکید می کنم مردم سهم بزرگی در عمران و آبادانی شهرها بر عهده دارند و هیچ توسعه و عمرانی بدون مشارکت آنها صورت نمی گیرد.

شهردار سبزوار در ادامه با اشاره به برخی فعالیت های یکساله شهرداری سبزوار گفت: داورزن نیز همانند سبزوار جز با همراهی و مشارکت مردمش آباد نخواهد شد پس از شما درخواست می کنم که دست شهرداری شهرتان را به گرمی بفشارید و توسعه و عمران داورزن را در اولویت کار خود قرار دهید.

مقصودی در ادامه به همراه اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولان از پروژه های عمرانی، ساختمان شهرداری و سطح شهر داروزن بازدید کرد و بر تعامل، تبادل تجربیات و همکاری دوجانبه شهرداری داورزن و سبزوار تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید از سوی اعضای شورا، شهردار و معاون آموزش و پرورش داورزن به شهردار سبزوار لوح تقدیر جهت فعالیت های یکساله وی اهدا شد.

 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.