اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مهر 1391 / کد مطلب: 4012 / نظرات: 1


خباثت حکام انگلیس هیچ‌گاه نسبت به ایران تغییر نکرده است


خباثت حکام انگلیس هیچ‌گاه نسبت به ایران تغییر نکرده است

 نماینده سبزوار در مجلس گفت: خباثت حکام و دولت انگلیس نسبت به ایران هیچ‌گاه تغییر نکرده، چراکه آنها حرف زدن‌ و خلاف عمل کردن را همواره ثابت کرده‌اند.

به گزارش سبزوارپیام رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت اتصال روحانیت و نظام اسلامی و سکولاری بودن اندیشه تفکیک حوزه و روحانیت از نظام اظهار داشت: از آنجا که نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اصول و ارزش‌های دینی پایه‌گذاری شده است و حضرت امام (ره) نیز به عنوان بنیان‌‌گذار انقلاب، همواره تأثیر ارزش‌ و اعتقادات دینی ملت به عنوان خمیرمایه اصلی در بروز انقلاب اسلامی ایران را مطرح می‌کردند.

وی افزود: اصول محکمی مانند وحدت امت، مکتب، مبانی دینی و حضور رهبر مجموع عناصری بودند که زمینه بروز انقلاب اسلامی را فراهم کرد و تا این اصول باشد، انقلاب پایدار خواهد بود و اگر هر بخش از این موارد آسیب ببیند، قطعا انقلاب آسیب خواهد دید.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه روحانیت همواره حافظ ارزش‌ها و تبیین‌کننده مسائل اعتقادی و دینی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مراجع و روحانیت همواره از زمان پیامبر اسلام (ص) از ارزش‌های اسلامی در برابر گزند حوادث و امیال شیطانی تلاش کرده‌اند.

نماینده سبزوار در خانه ملت با اشاره به هجمه‌های گسترده فرهنگی علیه دین اسلام تصریح کرد: امروز نیز علما، مراجع و دین‌شناسان هستند که در برابر هجمه‌های دشمن همچون سد ایستاده‌ و با آن مبارزه می‌کنند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه عده‌ای با سفسطه به دنبال گمراه کردن نسل حاضر هستند، ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا بالطبع در جهت تأثیر این ضرورت است و پیوند عمیق حوزه و روحانیت باید تا زمانی که انقلاب و نظام اسلامی پابرجاست، وجود داشته باشد.

وی با اشاره به علت تأکید چندباره مقام معظم رهبری بر خباثت انگلیس گفت: عملکرد سیاستمداران انگلیسی در ادوار مختلف گویای این مسئله است، انگلیس همواره مواضع خصمانه و اهداف خصمانه خود از جنگ جهانی دوم تا به امروز را در کشورهای مختلف دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: دخالت، نفوذ، تغییر هویت، تغییر رفتار، تغییر پوشش و حتی تغییر زبان از سیاست‌های همیشگی انگلیس در کشورها بوده است.

نماینده سبزوار اضافه کرد: عملکرد سیاستمداران انگلیس بعد از انقلاب در ایران مثبت نبوده و همواره نگاه خصمانه‌ای به کشور داشته‌اند که اختلاف‌افکنی در نظام، چپاول، غارت اموال و ثروت‌ ملی، حمایت از دشمنان، حمایت از صدور قطعنامه‌های ضد ایرانی، تحریم‌ها، حمایت از منافقین، حمایت از سلطنت‌طلبان از موارد عدیده‌ای است که پرونده انگلیس را سیاه کرده است.

سبحانی‌فر بیان داشت: تأکید مقام معظم رهبری به عنوان انگلیس خبیث و فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا از شوروی، شوروی از آمریکا و انگلیس از هر دوی آنها بدتر است» بهترین گواه بر عملکرد نادرست سیاستمداران انگلیس در طول تاریخ، به ویژه بعد از انقلاب اسلامی است.

وی در پایان یادآور شد: خبث طینت حکام و دولت انگلیس نسبت به ایران هیچ‌گاه تغییر نکرده، چراکه آنها حرف زدن‌ و خلاف عمل کردن را همواره ثابت کرده‌اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.