اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 مهر 1391 / کد مطلب: 3989 / نظرات: 1


قاسم شعبان‌پور:تکليف را روشن نکنند، هر سه تيم باشگاه را از ليگ‌هاي هندبال بيرون مي‌کشيم



سرمربي تيم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار اعلام کرد در صورتي که فدراسيون با لغو بازي‌هاي هندبال برخورد نکند، تيمش در ادامه مسابقه‌هاي ليگ شرکت نخواهد کرد.

قاسم شعبان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: متاسفانه در بازي با مس کرمان حاشيه‌هايي به وجود آمد که موجب تاسف من و همه علاقه‌مند به هندبال شد. در حالي که جمعيتي بالغ بر 5 هزار نفر براي تماشاي مسابقه هندبال تيم‌هاي ثامن‌الحجج سبزوار و مس کرمان به سالن آمده بودند، حرکات ناشايست بازيکن مس کرمان در نهايت بازي را به حاشيه برد.

وي تشريح کرد: در شروع اين مسابقه تيم ما با 10 اختلاف گل از حريف جلو افتاد و حتي نيمه نخست را هم با همين اختلاف به سود خود به پايان برد. در حالي که همه چيز به نفع تيم سبزوار پيش مي‌رفت يک خطا از مهدي بيجاري باعث شد تا يک کارت قرمز بگيرد و از زمين اخراج شود. طبعا اخراج وي اعتراض هواداران را به دنبال داشت.چند دقيقه بعد رحيم مومني نيز يک ضربه پنالتي زد که توپش به صورت دروازه‌بان حريف اصابت کرد. طبق قوانين هندبال اگر دروازه‌بان ايستاده باشد و توپ به صورتش بخورد مهاجم بايد اخراج شود. البته من معتقدم که دروازه‌بان حريف در حال حرکت بود و مومني نبايد اخراج مي‌شد.

سرمربي تيم ثامن‌الحجج سبزوار با انتقاد از رفتار يکي از بازيکنان تيم مس کرمان گفت: شماره 14 کرمان بعد از اين موضوع چند بار با حرکات تحريک‌آميز فضاي بازي و جو سالن را متشنج کرد و چند بار به سمت هواداران حرکات ناشايست انجام داد. همين موضوع موجب شد تا چند بطري آب از سوي هواداران به سوي او پرتاب شود و جريان بازي مختل شود. سرپرست تيم کرمان نيز به وسط زمين آمد و شرايط بازي از حالت عادي خارج شد.

وي ادامه داد: اما ما با تماشاگران صحبت کرديم و حدود 50 نيروي پليس نيز در سالن مستقر شد تا مشکلي پيش نيايد. داوران نيز در زمين منتظر ماندند و سوت ادامه بازي را زدند اما تيم کرمان و سرمربي‌اش حاضر نشد تا بازي را ادامه دهد و اعلام کردند که ما امنيت جاني نداريم در حالي که مسئول برگزاري مسابقه‌ها و همچنين نيروي انتظامي حاضر در سالن اطمينان دادند که هيچ مشکلي وجود ندارد. در نهايت تيم کرمان حاضر نشد بازي را ادامه دهد.

شعبان‌پور با انتقاد به رفتار مسئولان تيم کرمان گفت: واقعا اين شرايط درست نيست که مقابل 5 هزار هوادار زمين مسابقه را ترک کنيم. واقعا اگر بازي ادامه پيدا مي‌کرد مي‌توانستيم با اختلاف گل قابل توجهي حريف را شکست دهيم. ما نمي‌خواهيم که کميته انضباطي تنها به شکست مس کرمان و نتيجه 10 بر صفر به سود تيم ما راي دهد چرا که خودمان مي‌توانستيم در زمين با گلهاي بيشتري حريف را شکست دهيم. اين درست نيست که بازي را نيمه کاره رها کنند و يا اينکه اصلا به مصاف حريفان نروند و در نهايت نتيجه آن مسابقه 10 بر صفر اعلام شود. ما فصل گذشته نيز از اين موضوع ضرر کرديم و چند تيم به دلايل مختلف به سبزوار نيامدند و در نهايت نتيجه بازي 10 برصفر به سود سبزوار تمام شد اما همين تفاضل گلها در نهايت قهرماني را از ما گرفت.

سرمربي ثامن‌الحجج سبزوار تاکيد کرد: من اعتراض رسمي خودم را به فدراسيون اعلام کردم و اميدوارم مسئولان از همين شروع مسابقه‌ها جلوي چنين بازي‌هايي را بگيرند و اجازه ندهند بدون دليل مسابقه‌ها لغو شود. اگر تکليف ما مشخص نشود هر دو تيم ثامن‌الحجج سبزوار و ثامن‌الحجج مشهد و همچنين تيم بانوان خود را از ليگ‌هاي هندبال بيرون مي‌کشيم. اين درست نيست که مسابقه‌ها اينچنين لغو شود و با آبروي مردم يک شهر بدين شکل بازي کنند. من منتظر راي کميته انضباطي هستم تا براي شرکت در مسابقه هفته آينده مقابل نيروي زميني در تهران تصميم بگيرم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.