اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 مهر 1391 / کد مطلب: 3987 / نظرات: 0


شورای اسلامی شهر ششتمد چهار نفره ادامه کار می دهد!


حسین پور/ با استعفای ابراهیم ابراهیم نژاد از عضویت در شورای اسلامی شهر ششتمد اعضاء علی البدل شورای اسلامی این شهر نیز انصراف خود را از عضویت در شورا اعلام کردند.
شورای اسلامی شهر ششتمد در نود وششمین جلسه خود با استعفای ابراهیم ابراهیم نژاد رئیس این شورا موافقت نمود و بخشداری ششتمد با توجه به تفویض اختیار فرمانداری سبزوار از نفر هفتم انتخبات دوره شوم شوراها جهت عضویت در شورای اسلامی دعوت کرد.
محمد امامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز گذشته در بخشداری حاضر شدم و به دلیل شاغل بودن در شهرداری انصراف خود را از عضویت در شورای اسلامی شهر ششتمد اعلام داشتم.
وی افزود: حدود 4سال است که در شهرداری شاغل شده ام و طبق قانون کارکنان شهرداری نمی تواننند همزمان عضو شورای اسلامی محل خدمت خود نیز باشند.
بخشداری ششتمد با توجه به انصراف محمد امامی از نفر هشتم انتخابات گذشته دعوت به عمل آورد که ایشان نیز طی نامه ای مراتب انصراف خود را اعلام داشته است.
به نام خدا
بخشدار محترم ششتمد جناب آقای ترمه ای
سلام علیکم
احتراماً اینجاب محمد رضوی منش عضو سوم علی البدل شورای اسلامی شهر ششتمد با توجه به اینکه سه روز در هفته بصورت شبانه روزی در سرپرستی خوابگاه مشغول به کار می باشم و سه روز دیگر هفته را در تهران مشغول به تحصیل هستم و با توجه
به شرایط کاری و مشغله درسی و از طرفی با توجه به حساسیت های خاص ششتمد
و موقعیت منطقه این فرضیه را تقویت می نماید که عملاً نمی توانم برای شهر و شهروندان محترم فعالیت خاصی را پیگیری نمایم و قبول مسئولیت در شرایط کنونی برای اینجانب غیر ممکن است.
علی ایحال با توجه به فراغت کاری آقای امامی پیشنهاد می گردد از ایشان با توجه به سابقه کاری و توانمندی خوب دعوت به همکاری نمائید.
در پایان ضمن تشکر از ابراز لطف حضرتعالی مراتب انصراف خود را از عضویت در شورای اسلامی شهر ششتمد اعلام می نمایم و امیدوارم دوستان شورا در فرصت اندک باقی مانده همچون گذشته با پیگیری مجدانه در بهبود شرایط منطقه تلاش نمایند.
با تقدیم احترام ـ محمدرضوی منش
حال با توجه باینکه نفر ششم انتخابات شوراها سال گذشته به عضویت شورای اسلامی شهر ششتمد درآمده است و آقایان امامی و رضوی منش نیز از عضویت در شورا انصراف داده اند گویا قراراست شورای اسلامی شهر ششتمد ادامه کار خود را چهار نفره پی بگیرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.