اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 23 مهر 1391 / کد مطلب: 3984 / نظرات: 1


استقرار جمعیت هلال احمر در شهرستان خوشاب ضروری است


    خوشاب – دبیر ستاد مدیریت بحران خوشاب خواستار استقرار جمعیت هلال احمر در این شهرستان به منظور كمك رسانی سریع به حادثه دیدگان در زمان بروز حوادث غیرمترقبه شد.

به گزارش سبزوارپیام ، 'محمد قوی بازو' درحاشیه برگزاری مانور امداد و نجات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وسعت این شهرستان، پراكندگی جغرافیایی روستا ها و نبود امكانات امداد رسانی در منطقه، استقرار جمعیت هلال احمر در شهرستان خوشاب ضروری است.

وی با بیان اینكه شهرستان خوشاب از آمبولانس امداد جاده ای هم برخوردار نیست اظهار داشت: در زمان حوادث غیرمترقبه و تصادفات برای جلوگیری از تلفات جانی وجود آمبولانس امداد جاده ای ضرورت دارد.

وی با اشاره به كمبود تجهیزات برای مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه در این شهرستان خواستار همكاری مسوولان استانی برای تهیه ماشین آلات و تجهیزاتی از جمله 'كف شكن' در این شهرستان شد.

بخشدار مركزی خوشاب افزود: همفكری و همگامی سازمان ‌ها و دستگاه های اجرایی شهرستان در زمان بحران و حوادث غیرمترقبه، برنامه ریزی صحیح، سرعت عمل، دقت و مدیریت در زمان بروز حوادث، تعامل با مردم و فراهم نمودن زمینه مشاركت و همفكری آنان در این زمینه، در كاهش اثرات حوادث و بلایای طبیعی موثر است.

وی اظهار داشت: برگزاری مانورها می‌تواند علاوه بر تقویت روحیه مشاركت كاركنان، سنجشی بر آمادگی افراد در مواجهه با اینگونه حوادث باشد.

درمانور مزبور، آتش سوزی فرضی در ابتدای بلوار 'شهید شوشتری' مركز شهرستان خوشاب توسط نیروها و امكانات دستگاههای اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان مهار و عملیات اطفای حریق انجام شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.