اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 6 شهريور 1390 / کد مطلب: 398 / نظرات: 0


معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان رضوي:


معاون سياسي امنيتي  استاندار خراسان رضوي: افتتاح 1508 پروژه در خراسان رضوي نشان از تبديل شدن استان به يك كارگاه بزرگ سازندگي دارد.
 معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان رضوي گفت :افتتاح يك هزار و 508 پروژه در استان با بيش از 10 هزار ميليارد ريال اعتبار طي هفته دولت نشان از تبديل شدن استان به يك كارگاه بزرگ سازندگي دارد. 
به گزارش خبرنگار ايرنا ، محمد غفاري روز يكشنبه در آيين افتتاح ساختمان تشكلات كارگري و كارفرمايي سبزوار در شهرك توحيد اين شهر افزود: مردم ما استحقاق خدمات بيشتري را نيز دارند.
وي همچنين از افتتاح 96 پروژه در سبزوار در زمينه هاي مختلف به نمونه خوبي از كار آمدي نظام و دولت در اين منطقه يادكرد.
مدير كل كار و امور اجتماعي استان خراسان رضوي هم در اين آيين گفت: دراستان حدود 700 تشكل كارگري و كارفرمايي فعال هستند.
' علي اكبر لبافي' ساختمان تشكل هاي كارگري و كارفرمايي سبزوار را به عنوان يك نهاد مدني و محل كار اين تشكل ها ، سومين ساختمان ايجاد شده در استان پس از مشهد مقدس و تربت حيدريه ذكر كرد.
وي كاهش اختلافات در محيط كاري و عدم دخالت دولت در اين اختلافات را از سياست هاي كلي وزارتخانه تعاون ، كار و رفاه اجتماعي ذكر كرد و گفت :به همين منظور بيش از يك هزار شوراي سازش در استان ايجاد شده است.
وي از كاهش 60 درصدي ورودي شكايات كارگري و كارفرمايي استان به مراجع حل اختلاف هم خبر داد و گفت: آموزش تشكلات ، ايجاد همگرايي بين آنها ، ارتقاي سطح آگاهي و همچنبن توسعه و تثبيت كار براي حمايت از نيروي كار به عنوان سياست ها كلي دنبال مي شود.
رييس اداره كار و امور اجتماعي سبزوار هم گفت: ساختمان تشكلات كارگري و كارفرمايي اين شهرستان در مساحت 500 متر مربع با زيربناي 600 مترشامل هشت اتاق ، سالن اجتماعات 100 نفره و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 700 ميليون ريال احداث شده است.
' حسين ملوندي' با اشاره به وجود بيشترين تعداد تشكل هاي كارفرمايي و كارگري استان در سبزوار پس از مشهد مقدس گفت: در اين شهرستان 100 تشكل فعال است.
وي اضافه كرد: با تشكيل شوراهاي سازش ،در پنج ماهه نخست امسال ورودي شكايات كارگري و كارفرمايي ما نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد كاهش يافته است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.