اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 مهر 1391 / کد مطلب: 3978 / نظرات: 0

پس از نیمه‌کاره ماندن دیدار تیم‌های هندبال ثامن‌الحجج و مس کرمان


حیات‌پور: ثامن‌الحجج حامی فدراسیون است، اما اجرای قوانین جای خودش را دارد


ناظر مسابقه تیم‌های ثامن‌الحجج و مس کرمان گفت: موضوع حمایت سبزواری‌ها از فدراسیون ربطی به اجرای صحیح قوانین ندارد.
خبرگزاری فارس: حیات‌پور: ثامن‌الحجج حامی فدراسیون است، اما اجرای قوانین جای خودش را دارد

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرگزاری فارس، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با انجام 4 بازی کار خود را آغاز کرد که بازی تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و صنعت مس کرمان در حالی که با نتیجه 16بر 10 به سود تیم میزبان در حال انجام بود، به دلیل مشکلات به‌وجود آمده نیمه تمام ماند و تیم کرمانی حاضر به ادامه بازی نشد؛ با وجود گزارش نماینده فدراسیون در محل سالن مبنی بر وجود شرایط ادامه مسابقه بازی با همان نتیجه نیمه تمام ماند و مشخص شدن شرایط این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون کشیده شد.

علی حیات‌پور که مسئولیت نظارت بر این مسابقه را برعهده داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بازی شرایط عادی خودش را پیش گرفته بود، اما در دو صحنه داوران قانون را اجرا کردند و دو بازیکن سبزوار را اخراج کردند که پس از این صحنه‌ها اعتراضات بالا گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه تماشاگران ما به قانون آگاهی کامل ندارند و از طرف دیگر خود را مدعی می‌دانند؛ اعتراض شدید آنها موجب شد ما بازی را قطع کنیم. زمین مسابقه هم کمی خیس شد و در همین حین یکی از مسئولان باشگاه ثامن نسبت به رفتار یکی از بازیکنان مس کرمان اعتراض کرد و مدعی شده بود که وی به تماشاگران بی‌احترامی کرده است، اما باید اعلام کنم که من چنین صحنه‌ای را ندیدم!

ناظر بازی تیم‌های هندبال ثامن‌الحجج و مس کرمان گفت: پس از این موضوع شرایط بدتر شد و مجبور شدیم از نیروی انتظامی درخواست کمک کنیم. حتی بیرون از سالن مسابقه هم زد و خوردی پیش نیامد؛ تماشاگران بطری‌های آب به داخل زمین پرتاب کردند، اما وارد زمین نشدند. زمانی هم که امنیت بازی برقرار شد کرمانی‌ها حاضر به ادامه مسابقه نشدند.

حیات‌پور با بیان اینکه حدود 3 یا 4 هزار نفر در سالن مسابقه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: فحاشی بوده؛ اما اینکه بگوییم در یک سالن همه بخواهند تیم خود را تشویق کنند شاید منطقی نباشد، چراکه همیشه افراد تماشاگرنمایی هستند که دست به این کارها می‌زنند. بارها میرعلی، مدیرعامل باشگاه ثامن از تماشاگران خواست تا فحاشی نکنند، اما بازهم شاهد بودیم که برخی‌ها به کار خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه در کمتر استان‌هایی این تعداد تماشاگر برای تماشای یک مسابقه هندبال به سالن می‌آید، افزود: سبزواری‌های قول داده‌اند که متخلفان را شناسایی کرده و با آنها برخورد کنند.

ناظر این مسابقه جنجالی در پاسخ به این سوال که ثامن‌الحجج حمایت خوبی از فدراسیون می‌کند و از طرفی چندمین بار است که در سبزوار شاهد چنین اتفاقاتی هستیم، چه تصمیمی گرفته خواهد شد، تصریح کرد: هر چیزی جای خودش را دارد؛ اینکه ثامن حامی فدراسیون است جای خود و اجرای قوانین جای خود را دارد. برای ما فرقی نمی کند و همیشه به فکر اجرای دقیق قوانین هستیم. تصمیمات داوران کاملا صحیح بود و کار خود را به درستی انجام دادند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.