اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 مهر 1391 / کد مطلب: 3974 / نظرات: 2


دیدار تیم هندبال ثامن الحجج(ع)سبزوار با مس كرمان ناتمام ماند


دیدار تیم هندبال ثامن الحججعسبزوار با مس كرمان ناتمام ماند
    در هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور ، دیدار تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با صنعت مس كرمان ناتمام ماند.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرنگارایرنا، دیدار تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با صنعت مس كرمان عصر جمعه در حضور پرشور تماشاگران در محل سالن هندبال سربداران سبزوار برگزار شد و تا دقیقه هشت و 26 ثانیه از نیمه دوم ادامه یافت .

تیم هند بال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با نتیجه16 بر10 از حریف خود جلو بود اما تیم صنعت مس كرمان حاضر به ادامه مسابقه نشد و داور سوت پایان را زد.

رییس هیات هندبال سبزوار در گفت و گو با ایرنا در این باره گفت : تیم صنعت مس كرمان در حالی كه تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با نتیجه 16 بر 10 پیروز میدان بود حاضر به ادامه بازی نشد.

'كاظم عربی ' اظهار داشت : بعد از حركات ناشایستی كه از سوی بازیكن شماره 14 تیم مس كرمان انجام شد و اعتراض تماشاگران را در پی داشت، این تیم به بازی ادامه نداد.

وی گفت : به اذعان ناظر و نماینده فدراسیون كه در گزارش خود نیز آورده اند نظم و امنیت برای ادامه بازی مهیا بود اما در عین حال بایستی دو تیم منتظر رای كمیته انظباطی باشند كه تا هفته آینده مشخص می شود .

رییس هیات هندبال سبزوار گفت : در دیدارهایی با این شرایط معمولا نتیجه 10 بر صفر می شود.

عربی اظهار داشت : این بازی را آقایان سیدعلیرضا موسوی ' و كلاهدوزان ' قضاوت كردند و' فرامرز مهر ابادی ' ناظر این دیدار بود.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار شنبه هفته آینده 29 مهر ماه با نیروی زمینی ارتش بازی دارد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.