اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مهر 1391 / کد مطلب: 3972 / نظرات: 1

امام جمعه شهر ششتمد:


استقبال پر شور مردم از رهبری نشان از علاقه عمیق مردم به ولایت است


استقبال پر شور مردم از رهبری نشان از علاقه عمیق مردم به ولایت است
 امام جمعه شهر ششتمد گفت : استقبال پرشور مردم خراسان شمالی از رهبر فرزانه انقلاب ، نشان از محكم بودن و علاقه عمیق مردم به ولایت است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد به فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد اشاره كرد و افزود: مسئله تحریم ها مسئله جدیدی نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است اما دشمنان سعی كرده اند تا همیشه این مسئله را بزرگ نمایی كنند.

وی گفت: مردم نشان داده اند علیرغم مشكلات موجود ،همچنان اصل نظام و لایت را به خوبی دوست داشته و به این عهد خود پایبند هستند.

امام جمعه ششتمد اظهارداشت: البته مسوولین باید برای حل مشكلات مردم بیش از پیش تلاش نمایند و در بروز مشكلات یكدیگر را مقصر ندانند.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: جوانان ما باید از این ازدواج الهی و آسمانی درس بگیرند كه مهمترین درسهای این ازدواج مشورت خواستن ، مهریه سبك ، جهیزیه اندك و تشكیل یك خانواده الگو و موفق است.

امام جمعه ششتمد افزود: متأسفانه در برخی از ازدواج های جوانان بسیار سطحی نگری صورت می گیرد و در ادامه زندگی با مشكلات فراوانی روبرو می شوند كه بایستی خانواده ها دقت نظر بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) نیز گفت: امام جواد(ع) علیرغم سن كم دارای كرامات فراوانی بوده اند و در بسیاری از مناظرات با علمای آن روز شركت می نمودند و با پاسخ های متقن ، باعث تعجب شركت كنندگان می شدند.

وی به روز تربیت بدنی اشاره كرد و گفت: انسان دارای دو بعد جسمی و روحی است و اسلام نگاه ویژه ای به هر دو بعد انسان دارد.

امام جمعه ششتمد بیان كرد: ورزش از نظر اسلام یك وسیله است و نه هدف و این مهم بایستی در مسیر عبادت و بندگی و در خدمت خلق خدا به كار برده شود.

شهر ششتمد از توابع شهرستان سبزوار است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.