اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مهر 1391 / کد مطلب: 3968 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


توطئه های دشمنان با آگاهی و بصیرت مردم نقش بر آب شده و می شود


خوشاب - امام جمعه خوشاب گفت : باز هم توطئه های دشمنان مانند گذشته با آگاهی و بصیرت مردم نقش بر آب شده و می شود.

به گزارش  سبزوارپیام به نقل از ایرنا حجت الاسلام 'محمد صاحبی 'در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : استكبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی بدانند كه مانند گذشته در حسرت شكست دادن ایران می مانند.

وی با بیان اینكه مردم ایران اسلامی با ایمان ، وحدت و آگاهی بر مشكلات فائق می آیند، اظهار داشت : دشمن از وحدت مردم می هراسد.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و سخنان ایشان در اجتماع بزرگ مردم بجنورد، گفت : همانطور كه معظم له فرمودند، نسل جوان، سرمایه های با ارزش ملت هستند.

امام جمعه خوشاب سفرهای استانی مقام معظم رهبری را منشا خیر ، بركت و امید برای مردم كشورمان عنوان كرد.

حجت الاسلام صاحبی همچنین با اشاره به پیشرفت های كشورمان در تمام عرصه ها ،گفت : حركت ما از اول انقلاب تاكنون سیر صعودی داشته است و نتیجه آن پیشرفت های ایران در جهان است .

خطیب جمعه خوشاب همچنین با اشاره به 22مهر آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان ، گفت: همكاری میان اولیا و مربیان از ویژگی خاصی برخوردار بوده و لازم است كه این همكاری بسیار جدی و قوی باشد.

حجت الاسلام صاحبی افزود : خانواده اولین و اصلی ترین پایگاه تربیتی كودك است زیرا پایه و اساس شخصیت كودك با خانواده و خصوصا مادر شكل می گیرد.

وی با اظهار اینكه از مهمترین مراحل در تهذیب نفس و سیر و سلوك ،ترك محرمات است، گفت : همانطور كه در تربیت و سالم سازی بدن از انجام بعضی امور وخوردن پاره ای از خوردنی ها باید پرهیز كرد در تربیت و تهذیب نفس نیز از انجام برخی كارها بایستی خود داری شود.

وی همچنین به آخر ذی القعده،سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)اشاره كرد و پیشاپیش شهادت یگانه فرزند امام رضا (ع)جوادالائمه را به همه شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تسلیت گفت .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.