اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 مهر 1391 / کد مطلب: 3962 / نظرات: 2

درهفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور/


ثامن الحجج (ع) به مصاف مس كرمان می رود


ثامن الحجج ع به مصاف مس كرمان می رود   در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور ، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار و صنعت مس كرمان عصر جمعه در سالن هندبال سربداران سبزوار به مصاف هم می روند. 
   
 به گزارش سبزوار پیام ،سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در خانه خودمان با بازی خوب بازیكنان و حضور تماشاگران پرشور سبزواری به طور قطع برنده بازی هستیم .

'ابوالقاسم شعبانپور' با اشاره به انجام تمرینات خوب و منظم تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار وضعیت این تیم را بسیار خوب ارزیابی كرد و گفت : آسیب دیدگی و مصدومیت در تیم نداریم فقط دو نفر از بچه ها سرماخوردگی داشتند كه تا فردا رفع می شود.

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با بیان اینكه بازی با مس كرمان از اهمیت و حساسیت ویژه ای برای ما برخوردار است، گفت : انشاء ا... با نتیجه خوب و كسب دو امتیاز این بازی را نیز با پیروزی پشت سر می گذاریم .

'شعبانپور ' در خصوص تیم هندبال مس كرمان نیز گفت : این تیم بعد از برد در مقابل هپكوی اراك با انگیزه بالاتری به سبزوار می آیند مس كرمان تیم پرمهره و جوانی است كه فصل گذشته مقام چهارم لیگ برتر كشور كسب كرد.

دیدار تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار و صنعت مس كرمان جمعه ساعت 16 به میزبانی تیم سبزوار در سالن هندبال سربداران این شهرستان برگزار می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.