اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 مهر 1391 / کد مطلب: 3935 / نظرات: 0


درخشش گروه تئاتر میمیک سبزوار در جشنواره تئاتر رضوان


درخشش گروه تئاتر میمیک سبزوار در جشنواره تئاتر رضوان
رئیس  اداره فرهنگ وارشاد اسلامي سبزوار از درخشش گروه   تئاتر میمیک سبزوار به سرپرستی مصطفی حمیدی فر در بیست ودومین جشنواره تئاتر رضوان استان خراسان رضوی خبر داد .
به گزارش سبزوارپیام عسکری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر عنوان نمود10 نمایشنامه از  هنرمندان  سبزواری در جشنواره استانی تاتر رضوان شرکت نمودند که از میان این نمایش ها نمایش هشتمین سفر سندباد به کارگردانی مصطفی حمیدی فر در بخش مسابقه و نمایش پیش از صبحانه بهکارگردانی مجید بهنامی فر در بخش میهمان  به جشنواره تاتر رضوان استان خراسان رضوی راه یافت و به اجرا درآمدند .
 وی  افزود  در آیین اختتامیه جشنواره که در مشهد مقدس و با حضور مسئولین کشوری واستانی برگزار شد  در بخش طراحی صحنه مصطفی حمیدی فر و محمد دارینی مقام اول و در بخش  کارگردانی  مصطفی حمیدی فر از سبزوار برای نمایش هشتمین سفر سندباد در جایگاه مقام اول ایستاد  و در بخش بازیگری از مجموعه بازیگران به خاطر نظم گروهی و بازی های مناسب تقدیر و کسب مقام اول پوستر را آقای آبتین آراد  از دیدگان منتقدین دریافت نمود و به جشنواره تاتر منطقه ای راه یافت .
عسکری گفت : در این نمایش رضا رسولی ، محمد مقیسه ای ، حامد مجیدی فر ، مهدی جلینی ، محمد دارینی ، محسن سنگ سفیدی ، حسین امینی ، امید جمال آبادی ، علی قربانی ، احسان افچنگی ، حسن علوی زاده ، ارژنگ ، مهدی یحیی آبادی ، حمید گردش ، فرزاد سرپوشی و محمود دارینی  به ایفای نقش پرداختند .
گفتنی است مصطفی حمیدی فر  بیش از این نیز  با نمایش های اژدهاک و دیوان تئاترال و آثار دیگر افتخاراتی را کسب نموده است .
قابل ذکر است که هنرمندان سبزواری در مراسم عطر افشانی مزار شهیدان گمنام و امضای طومار علیه فیلم موهن اسرائیلی و آمریکایی علیه رسول اکرم (ص) حضور چشمگیری داشتند که تحسین مسئولین استانی را برانگیخت .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.