اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مهر 1391 / کد مطلب: 3918 / نظرات: 0


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان شهرستان سبزوار دیدار کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان شهرستان سبزوار دیدار کرد

سید محمد حسینی صبح روز دوشنبه با  اهالی فرهنگ و هنر سبزوار  گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات حوزه های فعالیتهای هنری خود پرداختند.

به گزارش سبزوار پیام به نقل از وبسایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: سیاست وزارتخانه بر این است  که امکانات فرهنگی و هنری در سراسر کشور به صورت عادلانه تقسیم شود.

سید محمد حسینی افزود: به همه معاونتهای وزارتخانه تاکید شده است بودجه در نظر گرفته شده در حد امکانات و وسع به تمامی استانها و مراکز شهرستانها تخصیص یابد.

به گفته حسینی همچنین سعی شده برنامه ها ، جشنواره ها، نمایشگاههای فرهنگی و هنری علاوه بر کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها  در تمامی استانها و شهرستانهای سراسر کشور برگزار شود.

وزیر ارشاد به حمایتهای  صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: پیش از این عضویت در این صندوق با مشکلاتی همراه بود که در جریان سفرهای استانی مرتفع گردید و امروز با عنایت خداوند بزرگ ,اهالی فرهنگ و هنر سراسر کشور به صورت عادلانه از امکانات صندوق حمایت از هنرمندان برخوردارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دویستمین سفر استانی خود به استانها و شهرستان های کشور اشاره کرد و گفت: این 200 سفر گواه توجه و اهتمام ویژه این وزارتخانه به مبحث فرهنگ و هنر در سراسر کشور است.

حسینی یادآور شد: خوشبختانه امروز نسبت به ارائه نشریات و تاسیس موسسات اهتمام ویژه ای صورت گرفته و در دولت دهم بیش از گذشته به امر فرهنگ و هنر در سراسر کشور توجه شده است.

وزیر ارشاد تصریح کرد: بر این باوریم مباحث فرهنگی می تواند روحیه مردم را حفظ کند.

حسینی در خاتمه گفت: تلاش ما این است که فعالیتهای فرهنگی و هنری گسترش یابد و ضمن صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی از اهالی فرهنگ و هنر نیز حمایت جدی داشته باشیم.

نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه با حضور هنرمندان، فرماندار، نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.