اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 18 مهر 1391 / کد مطلب: 3910 / نظرات: 1

سرپرست اداره بهزیستی خوشاب:


بنای یك زندگی سعادتمندانه در دوره كودكی پی‌ریزی می شود



خوشاب - سرپرست اداره بهزیستی خوشاب گفت: بنای یك زندگی سالم و سعادتمندانه در دوره كودكی پی‌ریزی می شود.

به گزارش سبزوارپیام 'علی گرمابی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با تربیت درست در كودكی از بروز بسیاری از مشكلات در آینده جلوگیری می شود.

وی با بیان اینكه كودكی مهمترین و حساس ترین مرحله رشد، شكل گیری شخصیت و هویت انسان است، گفت : سلامت جسمی، روانی و عقلی انسان و در بعد وسیع تر جامعه، وابستگی غیر قابل انكاری به چگونگی و كیفیت این دوره از زندگی دارد.

وی اظهار داشت : بسیاری از نابسامانی‌های روانی و اخلاقی انسان ناشی از تربیت نادرست او در دوران كودكی است.

وی با بیان اینكه محدودیتهای جسمی و روند رو به رشد عقلی كودكان ایجاب می كند كه حمایتهای خاص و مراقبتهای ویژه ای برای این گروه سنی مد نظر قرار گیرد، افزود : در حال حاضر در شهرستان خوشاب هشت مهد كودك فعال است كه از این تعداد سه مهد كودك شهری و پنج مهد كودك روستا مهد می باشد.

سرپرست اداره بهزیستی خوشاب گفت: كارهای مقدماتی چهار مهد كودك در خوشاب انجام شده كه از این تعداد سه مهد كودك شهری و یك مهد كودك روستایی است .

گرمابی ادامه داد : در شهرستان خوشاب این مهدكودك ها در مجموع 400 كودك را تحت پوشش و آموزش خود دارند.

وی با اشاره به اینكه در حال حاضر ما بایستی در تمام روستاهایمان مهد كودك داشته باشیم،بیان كرد : این اداره آمادگی دارد به تقاضای افراد در روستاهایی كه مهد كودك ندارند برای دریافت مجوز آن رسیدگی كند.

گرمابی افزود : فرزندان خانواده های تحت پوشش بهزیستی به مهدهای كودك معرفی و مهدهای كودك نیز ملزم به پذیرش رایگان كودكان معرفی شده از طریق بهزیستی خواهند بود.

نمایندگی بهزیستی شهرستان خوشاب در 16 اردیبهشت ماه سال جاری به اداره ارتقا یافت . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.