اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مهر 1391 / کد مطلب: 3902 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


استاد حمید سبزواری، افتخار دیار سربداران است


استاد حمید سبزواری افتخار دیار سربداران است  امام جمعه سبزوار در پیامی از استاد حمید سبزواری به عنوان افتخاری برای دیار سربداران یاد كرد. 
   
 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در این پیام آورده است :گرچه تكریم و تشویق از جانب خداوند متعال پسندیده تر است اما برگزاری نكوداشت حمید سبزواری كه یكی از چهره های شناخته شده ایران است،می تواند تعظیم شعائری باشد كه به سبب آن یك جامعه فرهنگی،اسلامی را از نسل آینده بوجود آورد.

وی نوشته است :خدماتی كه حمیدسبزواری در دوران انقلاب انجام داد در فرهنگ جامعه نقش موثری داشت به طوری كه هیچ كس نبود كه اشعارانقلابی ایشان را بشنود و از خود بی خود نشود.

وی در این پیام نوشته است :حمیدسبزواری به حق ، نمونه بارز افرادی است كه خداوند در یكی از آیات شریفه سوره شورا می فرماید: 'افرادی كه ایمان آوردند،عمل صالح انجام دادند و همیشه به یاد خدا هستند،رستگار خواهند شد'، و در واقع

اشعار ایشان ذكر است.

وی در این پیام آورده است : امروز اگر بتوانیم فرهنگ اسلام را به هرنحوی در یكی از قالب ها مانند حدیث، هنر، شعر و... به جریان بیندازیم، توانسته ایم وظیفه خود را به عنوان یك انسان دارای مسوولیت به نحو احسن انجام دهیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.