اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 مهر 1391 / کد مطلب: 3887 / نظرات: 1


رییس بهزیستی سبزوار : محتوای آموزشی مهد کودک‌ها بروز است


امروز 16 مهرماه به مناسبت آغاز هفته کودک، کودکان سبزواری با اجرای رژه نمادین و در دست داشتن پلاکاردهایی همچون " لبیک یا رسول الله (ص)"، "کور باد دشمنانت یا محمد (ص)" و ... هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایسنا ، در این مراسم با حضور پنج کودک به عنوان نماینده از هر 46 مهدکودک سطح شهر سبزوار و برخی مسوولان این شهرستان برگزار شد، کودکان مهدکودک‌های سبزوار با رژه نمادین، اعتراض خود را به هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) اعلام کردند.

محمدحسن هادوی فر، رییس بهزیستی سبزوار در این مراسم با اشاره به 46 مهد کودک شهری و 37 مهد کودک روستایی این شهرستان گفت: کودکان این مهدکودک ها با زبان کودکانه خود، این اقدام زشت آمریکا و صهیونیست را محکوم می کنند.

وی در ادامه از در دست اقدام بودن  25 مهدکودک شامل 20 شهری و 5 روستایی خبر داد.

وی همچنین با بیان اینکه طبق اذعان متخصصان علوم تربیتی و روان شناسان، بهترین محتوای آموزشی درسال‌های اخیر توسط سازمان بهزیستی تدوین و به اجرا گذاشته شده است، تصریح کرد: محتوای آموزشی مهدهای کودک توسط سازمان بهزیستی کشور تدوین شده که هر سال بروز می شود.

وی اذعان کرد: شاهد بهترین محتوای آموزشی در کشور برای مهدکودک ها پس از انقلاب هستیم.

وی سپس به طرح‌های غربالگری سازمان بهزیستی در خصوص کودکان اشاره کرد و اظهار داشت : غربالگری شنوایی و بینایی نوزادان و طرح تنبلی چشم از این طرح‌هاست.

رییس بهزیستی سبزوار ادامه داد: طرح غربالگری شنوایی چهار سال است که در بیمارستان مبینی این شهرستان برای کلیه نوزادان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه غربالگری بینایی برای اولین بار پس از مشهد مقدس در سطح استان در شهرستان سبزوار انجام شد، بیان کرد: این طرح بیش از سه سال است که در شهرستان سبزوار اجرا می شود.

وی همچنین در خصوص کارهای خوب انجام شده در رابطه با توانبخشی کودکان، ابراز داشت: مراکز تحت نظارت این سازمان از لحاظ ارائه خدمات به کلیه معلولیت‌ها به مرز خودکفایی نزدیک شده اند.

هادوی فر سپس به اجرای آموزش ایمنی به کودکان در سال گذشته به‌صورت پالیوت در چند مهدکودک پرداخت و گفت: این طرح در کلیه مهدکودک‌ها انجام می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.