اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3880 / نظرات: 1

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت :


محصولات جمکو قابل رقابت با محصولات اروپا است


محصولات جمکو قابل رقابت با محصولات اروپا است
معاون وزیر صنعت و معدن و ریاست هیئات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت:محصولات ماشین های الکتریکی جوین قابل رقابت با محصولات تولیدی اروپا است .
به گزارش سبزوارما به نقل از نسیم جوین، شافعی در جریان بازدید عصر روز چهار شنبه هفته گذشته خود ازشرکت ماشین های الکتریکی جمکو جوین گفت:باید تلاش شود تا سازمانهای داخلی از محصولات این شرکت در پروژه ها و کارخانجات خود استفاده کنند تا موجب رونق هر چه بیشتر و با شکوهتر این شرکت شود. شافعی بر حل مشکلات پیش روی این واحد تاکید کرد و گفت: ما در سازمان گسترش صنایع ایران حمایت های مورد انتظار جمکو را که بیشتر حمایت های مالی می باشد پاسخ می دهیم . وی افزود: در سالهای گذشته جمکو از بانکهای مختلف مبالغی دریافت کرده که باید صرف امور جاری می شد که صرف سرمایه گذاری کرده و هزینه های بانکی به آن اضافه شده است .
شافعی تصریح کرد: در نظر داریم جرائم بانکی و هم دیرکرد ها بخشیده شود و هم مبالغ باقی مانده تقسیط شود .
مدیر عامل جمکو نیز با اشاره به تولید ۲۵۰ نوع الکتروموتور در این کارخانه از عزم جدی این کارخانه برای تولید تمامی الکتروموتورهای مورد نیاز صنایع بزرگ کشور خبر داد و گفت: ما توان تولید هر نوع الکتروموتوری که در دنیا تولید می شود را داریم احتشام زاده با اشاره به تولید الکتروموتور ۴ مگاوات در این کارخانه از تولید الکتروموتور با قدرت ۵/۵ مگاوات خبر داد و گفت: در نظر داریم الکتروموتوری با قدرت ۷/۶ را به سفارش یکی از کشورهای همسایه تولید و صادر نماییم .
کارخانه تولید موتورهای الکتریکی جمکو در جنوب شهرستان جوین واقع شده و حدود ۴۰۰ کارگر در آن مشغول بکارند . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.