اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3873 / نظرات: 1


تاکید بر برگزاری باشكوه مراسم نكوداشت استاد سبزواری


تاکید بر برگزاری باشكوه مراسم نكوداشت استاد سبزواری مسوولین دانشگاه حكیم سبزواری بر هر چه با شكوهتر برگزار شدن مراسم نكوداشت استاد حمید سبزواری در این شهرستان تاكید كردند.
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، رییس دانشگاه حكیم سبزواری، در نشست هماهنگی و اطلاع رسانی ستاد نكوداشت استاد حمید سبزواری این استاد را شاعر متعهد معاصر و با قریحه شاعری زیبا، آرمانگرا، متدین و همراه با انقلاب توصیف كرد و گفت: زبان شعر این شاعر گیرایی و جاذبه خاص دارد.

عباس محمدیان افزود: برگزاری نكوداشت این شاعر در دوران حیاتش از افتخارات سبزوار است و ما به عنوان یك شهروند سبزوار باید دین خود را به این شاعر ادا كنیم.

وی اظهار داشت: این مراسم فرصت خوبی است كه خارج از روال اداری به عنوان شهروند سبزوار و علاقه مند به این استاد، برای وی وقت بگذاریم و سعی خود را در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم مزبور بكار بگیریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حكیم سبزواری نیز در این نشست استاد حمید سبزواری را شاعری متعهد و انقلابی خواند و گفت: وی ارزشهای اسلامی و انقلابی را با اشعارش به نسل جوان انتقال داده است.

دكتر حمید وحید به دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت استاد حمید سبزواری با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و افزود: بطور یقین معظم له اخبار این مراسم را دنبال خواهند كرد و این باعث سنگین تر شدن وظیفه اعضای ستاد می شود.

مراسم نكوداشت استاد حمید سبزواری 17 مهر ماه جاری در زادگاهش سبزوار و با حضور جمعی از مسوولان كشوری بر گزار خواهد شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.