اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 مهر 1391 / کد مطلب: 3872 / نظرات: 1

محبوبیت حضرت محمد (ص) مستكبران جهان را به وحشت انداخته است /


مسئولان هرچه سریعتر برای رفع گرانی ها فكری بكنند


مسئولان هرچه سریعتر برای رفع گرانی ها فكری بكنند  امام جمعه سبزوار گفت: محبوبیت حضرت محمد (ص) مستكبران جهانی را به وحشت انداخته و آن ها را وادار به توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) كرده است. 
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به اهانت های اخیر كشورهای استكباری به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) افزود: این اهانت ها همیشه بوده و هست و در مقابل آن مسلمانان باید به معرفی چهره واقعی پیامبر گرامی اسلام (ص) در جهان بپردازند.

وی همچنین به نمازگزاران توصیه كرد پس از نمازهای روزانه، زیارت حضرت رسول اكرم (ص) را بخوانند و به صورت مصمم در پی مجازات اهانت كنندگان به مقدسات اسلامی باشند.

خطیب جمعه سبزوار به مناسبت هفته نیروی انتظامی نیز گفت: تمام كسانی كه قصد خدمت در نیروی انتظامی دارند باید در وجودشان شجاعت، صبر، قاطعیت، محبت و عدالت و انصاف مشاهده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ضرورت قاطعیت در رفتار مامورین انتظامی به این دلیل است كه در مقابل هر جرمی كه در جامعه به وقوع می پیوندد باید بدون اغماض، حكم قانون را اعمال كنند.

وی نسبت به وجود برخی موسیقی های حرام در مجالس عروسی هشدار داد و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با این گونه محرمات شد.

وی اظهارداشت: در برخورد با بی حجابی نیز ، هم مامورین انتظامی و هم مردم مومن باید قاطعانه عمل كنند و امر به معروف و نهی از منكر را از یاد نبرند.

خطیب جمعه سبزوار در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مسایل اقتصادی گفت: گرانی و افزایش قیمت مردم را به زحمت انداخته و ضروری است كه مسئولان مربوطه هرچه سریعتر برای رفع گرانی ها فكری بكنند.

وی به لزوم ایجاد اقتصاد مقاومتی تأكید كرد و افزود: با وجود همه منابع طبیعی مناسب و متنوعی كه در كشور وجود دارد اگر دارای یك اقتصاد مقاومتی باشیم حتی با جمعیتی دو برابر جمعیت فعلی كشور، باز هم برای تأمین نیازهای خود احتیاجی به كشورهای دیگر نخواهیم داشت.

امام جمعه سبزوار همچنین در ارتباط با روز جهانی كودك، یكی از نعمت های بزرگ الهی را داشتن فرزندان سالم و صالح دانست كه خداوند به خانواده ها عنایت می كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.