اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 مهر 1391 / کد مطلب: 3868 / نظرات: 0

قاسم شعبانپور/


سبزوار میزبان سیزدهمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان است


سبزوار میزبان سیزدهمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان است
سیزدهمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان با میزبانی تیم هندبال بانوان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در حال برگزاری است.

به گزارش سبزوارپیام ، مدیر تربیت بدنی باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن ‌الحجج (ع) سبزوار روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو برای آمادگی در مسابقات آسیایی اندونزی برگزار شده است.

'ابوالقاسم شعبانپور' افزود: هفته آینده لیگ برتر بانوان با حضور هشت تیم آغاز می شود و تیم هندبال بانوان سبزوار در اولین مسابقه به مصاف تیم تهران می رود.

وی با بیان اینكه فصل گذشته هندبال بانوان سبزوار توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد گفت: با همان قدرت و توان مضاعف به مصاف رقیبان می رویم.

شعبانپور افزود: مژگان روح نواز، شیما زارع، راضیه جانباز، نجمه مرادی و زهرا تقی یار بازیكنان ملی پوش تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار می باشند كه براساس تصمیم كادر فنی تیم های ملی و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) در قالب دو تیم جای خواهند گرفت.

كادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران پس از بازگشت از اردوی صربستان كه با انجام شش بازی به اتمام رسید با دعوت از 21 بازیكن، سیزدهمین اردوی خود را در شهرستان سبزوار برگزار كرده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.