اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1390 / کد مطلب: 386 / نظرات: 0

دكتر محمد رضا محسني /


بايد از اقدامات مثبت تقدير و ضعف ها را براي حل آن بيان كرد


بايد از اقدامات مثبت تقدير و ضعف ها را براي حل آن بيان كرد  نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي گفت: وقتي به عنوان يك دلسوز نظام ورهبري مي توانيم درست انجام وظيفه كنيم كه از آنچه خوب انجام شده تقدير و ضعف ها را براي حل آن در جمع خودماني بيان كنيم. 
به گزارش ايرنا ' محمد رضا محسني ثاني' روز شنبه در جمع شماري از مسوولان دستگا هاي اجرايي ، قضايي ، نظامي و انتظامي سبزوار اين مطلب را در اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر بيان نقاط قوت بدون بزرگ نمايي و بيان مشكلات به دور از تخريب و تضعيف، عنوان كرد.
وي در بخشي از سخنانش گفت: در حال حاضر بحث درمان و هزينه هاي بالاي برخي عمل هاي جراحي بخش قابل توجهي از مردم در روستاها ، حاشيه شهرها و مستضعفان را فلج كرده است.
وي در همين راستا از تفاوت بين نسخه نوشته شده توسط مجلس و نسخه پيچيده شده ،به عنوان يكي از مشكلات اصلي ياد كرد.
محسني ثاني افزود: مجلس براي رفع دغدغه اصلي مردم كه اشتغال ، بيمه ، از كارافتادگي و درمان است نسخه نوشته و 30 درصد از درآمد هدفمندي يارانه ها را براي بخش توليد ، كشاورزي ، صنعت و معدن و غيره در نظر گرفته كه براي رفع اين مشكلات ، اين نسخه بايد عملياتي شود .
اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي تفسيرهاي متفاوت را از ديگر مشكلات موجود دانست و گفت: مردم به خاطر اسلام ،ولايت و رهبري پاي كار هستند و ما منهاي اينها هيچ نداريم.
وي در ادامه جهت گيري نگاه مديران به سمت حل مشكلات و رفع خواسته هاي مردم را خواستار شد و گفت: هر جا نفع ، خير و ثواب و صلاحي مطرح است مي توان از قانون به نفع مردم برداشت كرده و از راهكارهاي ميانبر قانوني استفاده كرد.
نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي همچنين تاكيد كرد: با توجه به مطرح شدن مطالبات جديد و عقب افتادگي هاي مفرط اين شهرستان ها در گذشته ،حركت با روال و اعتبارات عادي مارا به جايگاه واقعي و اهداف خود نمي رساند.
وي آغاز عمليات اجرايي راه آهن سبزوار پس از چندين سال ، عقد قرارداد با بخش خصوصي براي فاز نخست نيروگاه يك هزار مگاواتي برق ،اخذ مجوز براي پتروشيمي با اعتبار تعيين شده دو هزار و 800 ميليارد ريال و غيره را حاصل پيگيري ها براي دريافت مجوز و اعتبار خارج از روال عادي دانست.
وي در همين راستا خواستار نگاه ايجابي مديران شد و گفت: انتظار داريم دستگاه ها در مقابل مراجعان نبود اعتبار و مجوز را مطرح نكرده و به دنبال اخذ آن بروند.
نماينده مردم سبزوار در مجلس شواي اسلامي استقبال از سرمايه گذاري در سبزوار بر خلاف گذشته ،تبديل نگاه كارگزاران به نگاهي جذبي و موثر ، رسيدن سبزوار در تمام شاخص ها به ميانگين استان و فراتر رفتن در بسياري از شاخص ها ، به جز دو شاخص را از توفيقات شهرستان بزرگ سبزوار در چند سال اخير ذكر كرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.