اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 13 مهر 1391 / کد مطلب: 3856 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


199 میلیارد ریال به طرح های مقاوم سازی مسكن روستایی خوشاب پرداخت شد


      خوشاب - فرماندار خوشاب گفت : از ابتدای طرح مقاوم سازی مسكن روستایی تاكنون دو هزار و 523 فقره تسهیلات به مبلغ 199 میلیارد ریال به طرح های مقاوم سازی مسكن روستایی این شهرستان پرداخت شد.

مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با پرداخت این تسهیلات حدود 33 درصد از اماكن روستایی مقاوم سازی شده است.

وی از جذب صددرصدی اعتبارات مربوط به مسكن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت : علیرغم ارایه تسهیلات ، كمك ها و نیز جذب كاملی كه انجام شد ولی متاسفانه هنوز هم بافت فرسوده روستایی زیادی داریم.

فرماندار خوشاب خواستار توجه بیشتر مسوولان در خصوص ارتقای شاخصه های این شهرستان شد و افزود : در اجرای طرح هادی شهرستان خوشاب پنج درصد از میانگین استانی عقب تر است.

مهندس ابراهیمی كردیانی شاخص اجرای طرح هادی در استان را 27 درصد عنوان كرد و گفت شاخص شهرستان خوشاب در اجرای طرح هادی 22 درصد است.

وی با بیان اینكه از مجموع 75 روستای شهرستان خوشاب 64 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارد، اظهار داشت : در 14 روستای این شهرستان طرح هادی انجام شده و یا در حال اجرا است و در44 روستا هم در مرحله تهیه طرح هادی است.

وی ابراز امیدواری كرد كه با اجرای طرح هادی برای این 44 روستا بتوانیم شاخص شهرستان در این بخش را ارتقا دهیم .

فرماندار خوشاب اظهار داشت : استقرار ادارات از جمله بنیاد مسكن را در شهرستان دستور كار داریم كه امیدواریم با استقرار این اداره توفیقات بیشتری در افزایش این ارقام و شاخصه ها بدست آوریم .

 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.