اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 مهر 1391 / کد مطلب: 3847 / نظرات: 1


خط تولید ماشین آلات كف پوش و سنگ فرش بتونی اتوماتیك در سبزوار راه اندازی می شود


 مدیر عامل واحد تولیدی بتون اسوه سبزوار از راه اندازی خط تولید ماشین آلات كف پوش و سنگ فرش بتونی اتوماتیك برای نخستین بار در این شهرستان تا یك ماه آینده خبر داد. 
  
به گزارش سبزوارپیام ، مهندس خیراندیش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : نخستین محموله از این ماشین آلات روز گذشته از طریق بندر بوشهر وارد سبزوار شد.

وی ظرفیت تولید روزانه این ماشین آلات را 400 مترمربع بیان كرد و گفت: برای راه اندازی این خط تولید اعتباری بالغ بر حدود 10 میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی هزینه شده است.

وی با بیان اینكه با راه اندازی خط تولید این ماشین آلات برای هفت نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد، گفت: شهرستان سبزوار به عنوان دومین شهر استان خراسان رضوی پس از مشهد به این نوع از ماشین آلات اتوماتیك تجهیز می شود.

خیراندیش تولید سنگ فرش پیاده روها ، بلوك های سبك دیواری و كف پوش ها و... را از جمله محصولات تولیدی این ماشین آلات ذكر كرد.

و ی افزود : با راه اندازی خط تولید سنگ فرش های بتونی علاوه بر رفع نیاز شهرستان ( شهرداری ها ، جهاد كشاورزی ، بنیاد مسكن ، شركت های تعاونی مسكن مهر و ...)، شهرستان ها و استان های مجاور نیز می توانند از محصولات یاد شده این واحد تولیدی بهره مند شوند.

قرار است مراسم رسمی افتتاح خط تولید كف پوش و سنگ فرش های بتونی سبزوار ظرف یك ماه آینده با حضور مسوولان برگزار شود.

واحد تولیدی بتون اسوه دو سال قبل نیز موفق به راه اندازی خط تولید جدول های پرسی شده بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.